Frk. Himmelblå skriver:
Åh, sødeste dig. Læser først nu, at du mistede før jul. Det er jeg virkelig ked af at læse. Jeg håber, du er ved at komme til hægterne.. Sådan da.. Det kan ikke være nemt. Og din graviditet var da om nogens hård fra starten..

Jeg kan ikke svare på dit spørgsmål - ville ellers gerne. Men jeg håber alt det bedste for dig og din kæreste. Jeg er sikker på, at det hele vil gå bedre herfra!

GODT nytår til jer.
Jeg er nogenlunde okay. Ment på den måde, at jeg ikke rigtig har lyst til at tænke på det, for så bliver jeg bare rigtig ked af det.
Tror der nogle hormoner der er igang i kroppen, for har kvalme, har haft rigtig meget udflåd fra søndag i sidste uge til igår. Har kun haft meget lidt i dag. Og så synes jeg, at jeg har en smule lettere til tårer, - har dog kunne holde tårerne tilbage, men kan mærke de presser på. Men alt dette skyldes hormoner, det er jeg sikker på. Jeg siger ikk, at jeg er så heldig allerede at være blevet gravid igen... Men hormonerne kører i hvert fald rundt.
Men jeg kan godt mærke, at jeg bliver rigtig ked af, det hvis der kommer til at gå rigtig lang tid førend jeg er gravid igen
Og dette er også selvom, jeg egentlig synes jeg er igang med en masse gode initiativer for mig selv. Er gået igang med at motionere mere/gå ture, spise sundere (har endda tabt mig 2,2kg siden torsdag i sidste uge - dejligt), og andre "projekter"... Men ja... Jeg tænker helst ikk på tabet...
Anmeld