Erfaring med Danefæ flyverdragt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.497 visninger
7 svar
3 synes godt om
9. januar 2014

FamilenStorm

Hejsa..

Sidder og kigger tilbud på overtøj på nettet og er faldet over Danefæs tilbud.. De har halv pris på deres flyverdragter, så overvejer meget at købe ungernes overtøj til næste vinter..

Vores søn harven jakke fra danefæ i år som vi er yders tilfreds med, så forestiller mig deres flyverdragter må være lige så gode?
Men vil lige høre om der er nogle der har nogle erfaringer med dem? :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2014

Frk. Himmelblå

FamilenStorm skriver:

Hejsa..

Sidder og kigger tilbud på overtøj på nettet og er faldet over Danefæs tilbud.. De har halv pris på deres flyverdragter, så overvejer meget at købe ungernes overtøj til næste vinter..

Vores søn harven jakke fra danefæ i år som vi er yders tilfreds med, så forestiller mig deres flyverdragter må være lige så gode?

Har kun positive erfaringer gennem tre vinterjakker og en flyverdragt. Har fungeret helt fint. Men er selvfølgelig ikke helt nok til at danne fundament for nogen statistisk baseret konklusion. - Men her i huset er vi fans af Danefæ.

(Flyverdragten var en str 4 år til pige- fra sidste år...) 

Anmeld

9. januar 2014

FamilenStorm

Frk. Himmelblå skriver:

Har kun positive erfaringer gennem tre vinterjakker og en flyverdragt. Har fungeret helt fint. Men er selvfølgelig ikke helt nok til at danne fundament for nogen statistisk baseret konklusion. - Men her i huset er vi fans af Danefæ.

(Flyverdragten var en str 4 år til pige- fra sidste år...) 

Er altid rart at høres andre erfaringer.. Har os kun selv et par mdrs erfaringer med deres vinterjakke, men der er jeg i hvertfald overbevist.. :-)

Men vill lige høre med deres flyverdragter.. Elsker deres design :-)

Anmeld

9. januar 2014

maria_wlt

Jeg har ingen erfaring men har fundet en del på nettet som roser dem

Har selv lige købt en vinterjakke til 50% på deres hjemmeside (og en sommerjakke tidligere) 

Det e BARE sådan et dejligt design til drenge synes jeg 

Anmeld

9. januar 2014

FamilenStorm

maria_wlt skriver:

Jeg har ingen erfaring men har fundet en del på nettet som roser dem

Har selv lige købt en vinterjakke til 50% på deres hjemmeside (og en sommerjakke tidligere) 

Det e BARE sådan et dejligt design til drenge synes jeg 

Googlede også lige og har også fundet overvejende positive.. Så tror også vi ender med at købe..

Er også helt vild med deres design til drenge .. Jakke og flyverdragt bliver det første fra danefæ til vores datter, da tøjet ikke lige er hendes stil..

Men bettemanden harven halv garderobe derfra

Anmeld

9. januar 2014

roenlund

Jeg har fået en, den var jo så brugt men stadig bare rigtig god kvalitet, jeg synes dog at den var lidt stor i kroppen i forhold til længden på benene og bred i modellen, hvilken ikke er så godt til min  dreng men den passer bare perfekt til min venindes knægt...

En rigtig kvalitetsdragt

Anmeld

9. januar 2014

Clisolka

FamilenStorm skriver:

Hejsa..

Jeg havde en til Bella forrige år som jeg var fuldt ud tilfreds med - den var lidt stor i størrelsen, så hun kunne genbruge den et stykke tid året efter 

Anmeld

9. januar 2014

FamilenStorm

Jeg havde en til Bella forrige år som jeg var fuldt ud tilfreds med - den var lidt stor i størrelsen, så hun kunne genbruge den et stykke tid året efter 

Super.. De må gerne kunne vokse i lidt i den også...

Er lidt et sats at købe så langt frem, så håber ikke de lige pludselig tager et ordenligt spring..

Regner med at købe str 2 til min søn, som bliver 2 januar 2015 og str 4 til min datter som bliver 4 i oktober i år..

Min søn har jakken i år i str 1 og den har passet fint, så han kunne vokse lidt i den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.