Arbejdssituationen som pædagog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
4 svar
3 synes godt om
9. januar 2014

Annette A

Hej. Jeg er uddannet pædagog fra januar 2012 og har været på barsel siden pga. to børn i træk. Til maj/juni skal jeg forhåbentlig have et arbejde på hånden, men synes jo ikke det virker alt for positivt med jobssituationen som pædagog. Så vil høre andre som er jobsøgende som pædagoger eller andre der ved noget om hvordan det reelt ser ud derude i virkeligheden udover det man hører?Jeg kan godt fornemme at situationen er bedst i KBH, mens jeg når jeg kigger på jobnet og jobindex godt kan se at der er ikke er mange jobs at vælge imellem i andre steder af landet. Men fortæl gerne hvad I oplever på pædagogområdet hvis i noget input om det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2014

Happiness

Jeg synes der er begyndt at komme flere jobs frem. Jeg søgte nyt job i starten af sidste år, da jeg ville tættere på hjemmet.

Jeg tilmeldte mig ofir, og har aldrig fået frameldt mig det igen efter jeg fik nyt job, og jeg modtager flere mail om ugen med jobmuligheder

Men det kommer så an på hvad du vil arbejde indenfor. Jeg synes der er rigtig mange børneinstitutioner der søger i øjeblikket, og knap så mange specielinstitutioner. 

Jeg bor i Nordsjælland, og mit søgefelt ligger så herefter. Jeg fandt et job og søger ikke nyt, men synes egentligt at det er meget rart at følge udviklingen lidt ved at få de mails. Og tænk nu hvis drømmejobbet lige pludselig var der

Anmeld

9. januar 2014

Annette A

9. januar 2014

Annette A

Happiness skriver:

Jeg synes der er begyndt at komme flere jobs frem. Jeg søgte nyt job i starten af sidste år, da jeg ville tættere på hjemmet.

Jeg tilmeldte mig ofir, og har aldrig fået frameldt mig det igen efter jeg fik nyt job, og jeg modtager flere mail om ugen med jobmuligheder

Men det kommer så an på hvad du vil arbejde indenfor. Jeg synes der er rigtig mange børneinstitutioner der søger i øjeblikket, og knap så mange specielinstitutioner. 

Jeg bor i Nordsjælland, og mit søgefelt ligger så herefter. Jeg fandt et job og søger ikke nyt, men synes egentligt at det er meget rart at følge udviklingen lidt ved at få de mails. Og tænk nu hvis drømmejobbet lige pludselig var der

Ok tak for svar. Det lyder da lidt betryggende og ja har også tilmeldt mig de der mails for at holde lidt øje med tingene. Vil helst arbejde med vuggestue- og børnehavebørn så det håber jeg på. Men det lyder da godt hvis det begynder at se lidt mere fornuftigt ud generelt. Det giver da lidt håb og det lyder da dejligt for dig at du har fået et godt job men ja man kan jo altid holde udkig efter et evt. drømmejob derefter.

Anmeld

9. januar 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
jeg kiggede på jobindex forleden dag blot for at se hvordan det står til på special området. Synes klart der var mange jobs indenfor normalområdet. Så tror ikke det står så skidt til i kbh.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.