Hello kitty lego

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.089 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. januar 2014

Team Putte

Hej de damer

Jeg har købt noget brugt Lego duplo til min datter og det viser sig der er noget Hello kitty imellem.. Jeg har søgt på samlevejledninger på Lego's hjemmeside men kan ikke finde nogle med hello kitty

Derfor håber jeg at nogle af jer der har disse modeller på billederne vil tage et par nærbilleder forfra, bagfra og evt. fra siden til mig så jeg kan samle det rigtigt
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2014

Clisolka

Team Putte skriver:

Hej de damer

Jeg har købt noget brugt Lego duplo til min datter og det viser sig der er noget Hello kitty imellem.. Jeg har søgt på samlevejledninger på Lego's hjemmeside men kan ikke finde nogle med hello kitty

Derfor håber jeg at nogle af jer der har disse modeller på billederne vil tage et par nærbilleder forfra, bagfra og evt. fra siden til mig så jeg kan samle det rigtigt

Håber du kan bruge mit svar 

Hello Kitty er ikke en del af Duplo - det er et "kopieringsmærke", så det er måske derfor du ikke kan finde det på Lego's hjemmeside?

Bella fik denne i julegave forrige år, så måske det kan hjælpe dig lidt videre i søgningen af samlevejledninger 

http://www.sejleg.dk/index.php/legetoej/indeleg/byggeklodser/hello-kitty/hello-kitty-prinsesse-karet.html

Anmeld

9. januar 2014

Clisolka

Babymor1013 skriver:

Hello Kitty er ikke en del af Duplo - det er et "kopieringsmærke", så det er måske derfor du ikke kan finde det på Lego's hjemmeside?

Bella fik denne i julegave forrige år, så måske det kan hjælpe dig lidt videre i søgningen af samlevejledninger 

http://www.sejleg.dk/index.php/legetoej/indeleg/byggeklodser/hello-kitty/hello-kitty-prinsesse-karet.html

Jeg prøvede at rette mit svar, men det gik ikke igennem - og nu har jeg ikke mulighed for at rette det igen 

Mærket er Unico Plus - der var ikke vedlagt en samlevejledning i kassen, men bagpå kassen  Jeg kan huske jeg selv tog et billede af denne kasse, men det kan desværre ikke hjælpe dig, da det ikke er denne model du efterspørger 

Anmeld

9. januar 2014

Team Putte

Babymor1013 skriver:

se det giver mening! Det virker heller ikke til at have samme kvalitet som originalt Lego trods der står Lego på klodserne og at de passer sammen med de rigtige Legoklodser!

Anmeld

9. januar 2014

Team Putte

9. januar 2014

Clisolka

Team Putte skriver:

se det giver mening! Det virker heller ikke til at have samme kvalitet som originalt Lego trods der står Lego på klodserne og at de passer sammen med de rigtige Legoklodser!

Bella kan sagtens få det til at passe sammen 

Anmeld

9. januar 2014

Team Putte

Babymor1013 skriver:

Bella kan sagtens få det til at passe sammen 

Det tror jeg også sagtens Ida vil kunne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.