Insemineres fredag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

328 visninger
3 svar
1 synes godt om
8. januar 2014

Fru Ebied

Ja, som overskriften fortæller skal jeg insemineres med min mands sæd fredag. 

Vi var til ultralydsscanning idag, på 9. dagen, og der var et æg på 16 mm. Derfor valgte vores fertilitetslæge at sende mig hjem med en ovitrellesprøjte som jeg skal tage i aften kl 23, og bede mig møde op på klinikken fredag, på 11 dagen.

Jeg synes jo det er ret tidligt i min cyklus, men går ud fra han ved hvad han gør.

Nu venter vi bare spændt på fredagen kommer og naturligvis endnu mere på vi skal tage en test på 17. dagen..

Vær sød at givrods en positiv tanke med på vejen fra fredag og de mange kommende dage så ægget bliver befrugtet og sætter sig fast.  

K.h. Fru Ebied

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2014

Jannieb

Fru Ebied skriver:

Vi var til ultralydsscanning idag, på 9. dagen, og der var et æg på 16 mm. Derfor valgte vores fertilitetslæge at sende mig hjem med en ovitrellesprøjte som jeg skal tage i aften kl 23, og bede mig møde op på klinikken fredag, på 11 dagen.

Jeg synes jo det er ret tidligt i min cyklus, men går ud fra han ved hvad han gør.

Nu venter vi bare spændt på fredagen kommer og naturligvis endnu mere på vi skal tage en test på 17. dagen..

Vær sød at givrods en positiv tanke med på vejen fra fredag og de mange kommende dage så ægget bliver befrugtet og sætter sig fast.  

K.h. Fru Ebied

Alt hvad jeg kan!

og sender en masse positiv energi 

Anmeld

8. januar 2014

esioul

Fru Ebied skriver:

K.h. Fru Ebied

Ihhhh xxxxx

Jeg blev også haste insemineret sidste gang.

På CD 11 var ægget 21,5 mm. Skulle tage sprøjten med det samme og komme næste dag og blive insemineret.

Held og lykke

Anmeld

8. januar 2014

Fru Ebied

Tusind tak.. Blev du gravid ved iui?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.