Buzzador

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.007 visninger
10 svar
2 synes godt om
8. januar 2014

Mamalou

Hej med jer!

Jeg er blevet udvalgt som Buzzador for Dettol, og for dem der ikke ved hvad det er, er det en elektronisk sæbedispenser. Jeg blev udvalgt fordi jeg har barn, og deres fokus er rettet mod børn nok nærmere børnefamilier.

Hvad synes I om Dettol no touch (som den hedder)?

Er der andre Buzzadorer herinde? Hvad synes I om det, og hvad har I fået af produkter I skulle teste?

Vh. Louise
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2014

serinasmor

Mamalou skriver:

Hej med jer!

Jeg er blevet udvalgt som Buzzador for Dettol, og for dem der ikke ved hvad det er, er det en elektronisk sæbedispenser. Jeg blev udvalgt fordi jeg har barn, og deres fokus er rettet mod børn nok nærmere børnefamilier.

Er der andre Buzzadorer herinde? Hvad synes I om det, og hvad har I fået af produkter I skulle teste?

Vh. Louise

ærligt så synes jeg det er et åndsvagt koncept ... det er vel ligemeget at sæbedipenseren er det mest bakteriefyldte i huset -du vasker jo hænder LIGE efter du har rørt den

Anmeld

8. januar 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har også testet det og min testperiode er færdig. Jeg synes, at det er smart udover, at man får spildt noget sæbe, hvis man ved en fejl får taget hånden indenunder.

Anmeld

8. januar 2014

Mamalou

serinasmor skriver:

ærligt så synes jeg det er et åndsvagt koncept ... det er vel ligemeget at sæbedipenseren er det mest bakteriefyldte i huset -du vasker jo hænder LIGE efter du har rørt den

Det kan du have ret i. Hvis konceptet skulle køre hele vejen, så skulle man også have elektrisk vandhane.

Men jeg synes alligevel, at det er lidt smart når jeg har haft hænderne i f.eks. kød og at jeg ikke skal fedte med det

Anmeld

8. januar 2014

Mamalou

MoarHvidovre skriver:

Jeg har også testet det og min testperiode er færdig. Jeg synes, at det er smart udover, at man får spildt noget sæbe, hvis man ved en fejl får taget hånden indenunder.

Ja, det har jeg også prøvet. Min søn har også stået og leget med den i et uopmærksomt øjeblik… Det kostede noget sæbe

Anmeld

8. januar 2014

sommerfuglen82

Jeg er også blevet udvalgt til at teste dettol for buzzador 
Det er første gang jeg er blevet udvalgt.
Jeg blev desværre ikke lige så glad for dettol som jeg ellers havde regnet med..når man skal bruge den, har jeg ofte været ude for man flere gange skal føre hånden foran den lille sensor før den virker og andre gange skal man bare lige komme til at køre hånden forbi og så ligger sæben på bordet eller vasken..

Anmeld

8. januar 2014

lineog4

Mamalou skriver:

Hej med jer!

Vh. Louise

Jeg blev også valgt men så lavede GLS en fejl og sendte pakken tilbage :-( 

Anmeld

8. januar 2014

Mamalou

sommerfuglen82 skriver:

Jeg er også blevet udvalgt til at teste dettol for buzzador 
Det er første gang jeg er blevet udvalgt.
Jeg blev desværre ikke lige så glad for dettol som jeg ellers havde regnet med..når man skal bruge den, har jeg ofte været ude for man flere gange skal føre hånden foran den lille sensor før den virker og andre gange skal man bare lige komme til at køre hånden forbi og så ligger sæben på bordet eller vasken..

Jeg skulle også prøve mig frem de første gange, men synes egentlig den fanger det okay… Også når det ikke skal, det er nok det største minus

Anmeld

8. januar 2014

Mamalou

lineog4 skriver:

Jeg blev også valgt men så lavede GLS en fejl og sendte pakken tilbage :-( 

Æv!

Har du testet andre produkter?

Anmeld

8. januar 2014

lineog4

Mamalou skriver:

Æv!

Har du testet andre produkter?

Nej havde lige meldt mig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.