Sandaler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

277 visninger
5 svar
1 synes godt om
8. januar 2014

PernilleogLouis

Hmm hvor finder jeg sandaler nu? Var i Illum, ønskebørn og et par skobutikker idag men ingen havde nogen. Har kigget lidt på nettet og har ikke kunne finde et særlig stort udvalg?? Så ideer søges???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2014

sismofutten

PernilleogLouis skriver:

Hmm hvor finder jeg sandaler nu? Var i Illum, ønskebørn og et par skobutikker idag men ingen havde nogen. Har kigget lidt på nettet og har ikke kunne finde et særlig stort udvalg?? Så ideer søges???

Til dig selv eller børn?

Jeg har søgt lidt på nettet, og hvis du ikke behøver at prøve dem, er der en del steder du kan købe sandaler

Anmeld

8. januar 2014

PernilleogLouis

sismofutten skriver:

Til dig selv eller børn?

Jeg har søgt lidt på nettet, og hvis du ikke behøver at prøve dem, er der en del steder du kan købe sandaler

Nå ja til et barn - vil helst gerne prøve dem på ham hvis ikke jeg kan prøve så skal det være angulus

Anmeld

9. januar 2014

sismofutten

PernilleogLouis skriver:

Nå ja til et barn - vil helst gerne prøve dem på ham hvis ikke jeg kan prøve så skal det være angulus

Kan sagtens forstå du gerne vil prøve dem på, når det er til et barn

Står lidt i samme situation - vi skal til Gran Canaria i slutningen af februar, men min datter på tre har kun vinterstøvler som hun kan passe - så er selv lidt i panik

Anmeld

9. januar 2014

PernilleogLouis

sismofutten skriver:

Kan sagtens forstå du gerne vil prøve dem på, når det er til et barn

Står lidt i samme situation - vi skal til Gran Canaria i slutningen af februar, men min datter på tre har kun vinterstøvler som hun kan passe - så er selv lidt i panik

Jep vi rejser til Thailand d 20 så føler mig lidt presset

Anmeld

9. januar 2014

Muffinmus

Der er da masser af børnetøjssider der har sandaler lagt ind nye, nye modeller til fuld pris altså...men også stadig en del udsalg div steder...kommer sikkert an på str.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.