Sveder enormt ved aktivitet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.529 visninger
6 svar
2 synes godt om
8. januar 2014

Swerg

Hej med Jer og længe siden.

Min søn på 3 år sveder meget ved aktivitet, og det har han faktisk altid gjort. Hans hår er driv vådt og hans tøj ligeså. 

Er det normalt ? 

På forhånd tak for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Nu er vores dreng godt nok 6 år, men han sveder også meget, hvis han er fysisk aktiv. Nogen børn er bare varmere end andre

Anmeld

8. januar 2014

Swerg

MoarHvidovre skriver:

Nu er vores dreng godt nok 6 år, men han sveder også meget, hvis han er fysisk aktiv. Nogen børn er bare varmere end andre

1000 tak for svar

Anmeld

8. januar 2014

M &.I

Hej med Jer og længe siden.

Min søn på 3 år sveder meget ved aktivitet, og det har han faktisk altid gjort. Hans hår er driv vådt og hans tøj ligeså. 

Er det normalt ? 

På forhånd tak for hjælpen

mit barn sveder også meget også da han var baby

Anmeld

8. januar 2014

Swerg

I.M skriver:

mit barn sveder også meget også da han var baby

Tak for svar 

Anmeld

8. januar 2014

Elgaard73

Jeg tror at det er ret normalt. Vores dreng (2 år), sveder også ret meget, når han leger lidt vildt eller lign. Hans hår bliver helt vådt og vi må ind imellem skifte hans bluse/body, da den også bliver fugtig.

Han har alle dage været et varmt barn og sveder f.eks også de første par timer han sover om aftenen. Og det er lige meget hvor lidt eller hvor meget tøj vi giver ham på, og om han sover med dundyne, ulddyne eller slet ingen dyne. 

Anmeld

8. januar 2014

SjeBets

vi har tre drenge to på snart 9 og en på 5 og de sveder alle ekstremt meget når de tumler rundt-- og har nu altid gjort det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.