Hej.
Er der nogen herinde fra der har været ude for blufærdigheds krænkelse, hvor politiet har valgt at sende det videre til retten?
Hvis ja - hvordan endte sagen så?
Jeg er bange for at han ingen straf får overhovedet fordi det jo er så svært at dømme sådan nogen. Det er jo "påstand mod påstand" som politiet siger.
Han har dog erkendt at have været på stedet, men at han var så fuld at han intet kan huske. Samtidig har han sat og sagt til politiet at han gerne ville undskylde til mig (hvorfor, hvis han ikke mener at have gjort det?). Han nægter sig skyldig, fordi at han har været så fuld at han intet kan huske.
Jeg synes bare ikke han skal have lov til at gå videre uden nogen form for straf. Om det så er en bøde eller hvad det er. Jeg har fået det rigtig dårligt psykisk efter denne episode (det kom tæt på noget i min fortid hvor jeg blev misbrugt af en mand). Jeg er derfor blevet sygemeldt og får både psykologhjælp og offerrådgivning.
Jeg søger nogle som har kendt til sådanne sager og kan fortælle mig hvordan det endte ud i retten.
Beklager anonymitet, men jeg vil helst ikke genkendes.
Anmeld