Ja der kommer en dag, men kan ikke sige dig hvornår

Jeg ved desværre præcist hvad du går igennem, da jeg selv mistede min lille datter kort før termin sidste forår.
Jeg kender fornemmelsen af den tomme mave hver morgen, og følelsen af at hele en krop bare skriger på en baby.
Jeg kan stadig her 10 måneder efter falde i det sorte hul, men har også efterhånden fundet et sted til hende i min hverdag, hvor jeg kan tænke og tale om hende uden at bryde sammen.
Jeg har haft rigtig stor glæde af Landsforeningen for spædbarnsdød, de ringede til mig en gang i ugen, og så fik jeg ellers bare lov til at komme ud med alt det der trykkede, det var rigtig rart at tale med en anden engleforældre, også selvom det jo var en totalt fremmed. De holder også temaaftner rund omkring i landet, jeg har deltaget et par gange, og det har været rigtig godt
Derudover startede jeg til efterfødsels gymnastik gennem fof, et hold med ene piger der havde mistet deres børn under graviditeten, ved fødslen eller kort efter, de var/er en utrolig støtte for mig.
Jeg ved godt at der er intet man kan sige eller gøre for at du får det bedre her og nu, men jeg lover dig, at en dag kan du trække vejret igen.
Mange tanker og kram til dig fra en anden englemor
Anmeld