Min morgen:-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
6 svar
21 synes godt om
8. januar 2014

MyLove E

Ja den startede kl 5.45 af " moar vi skal op nu, stå op nu moar"

Nå som den nye mor med masser af energi, stod jeg jo op med godt humør. Så vi har leget med modellervoks, spist morgen mad og spillet på tromme og danset til Poul Kjøller
Nu er han afleveret i dagpleje, jeg har taget sengetøj af og rullemadras ee smidt vaskemaskinen.

Ja og jeg sidder i motionscenter og har lavet første halvdel af mit trænings program :-D

Damn det er en god dag i dag:-D:-D

Ønsker jeg alle en skøn dag:-D:-D:-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Sådan hvor sejt

Håber du får en helt fantastisk dag

Anmeld

8. januar 2014

Masig

MyLove E skriver:

Ja den startede kl 5.45 af " moar vi skal op nu, stå op nu moar"

Nå som den nye mor med masser af energi, stod jeg jo op med godt humør. Så vi har leget med modellervoks, spist morgen mad og spillet på tromme og danset til Poul Kjøller
Nu er han afleveret i dagpleje, jeg har taget sengetøj af og rullemadras ee smidt vaskemaskinen.

Ja og jeg sidder i motionscenter og har lavet første halvdel af mit trænings program :-D

Damn det er en god dag i dag:-D:-D

Ønsker jeg alle en skøn dag:-D:-D:-D

Hvor dejligt at høre  Man bliver jo i helt godt humør af sådan en tråd 

Her sidder jeg med morgenkaffen (ja min dreng mente først vi skulle op kl 8.15), og skal lige have lidt mad inden jeg skal ned og male en af vores udlejningsboliger.... Når det er klaret skal jeg ud og handle ind og hjem og lave flæskesteg med hele tilbehøret til vi får venner på besøg i aften.... (Der skal nok et par kopper kaffe mere til i løbet af dagen )...

nårh ja og så skal hunden jo også lige have en laaang tur på et tidspunkt 

Anmeld

8. januar 2014

MyLove E

Wampires skriver:

Sådan hvor sejt

Håber du får en helt fantastisk dag

Mange tak .. Ind til videre har det været en SKØN dag.. Sikker på det fortsætter

Anmeld

8. januar 2014

MyLove E

Masig skriver:

Hvor dejligt at høre  Man bliver jo i helt godt humør af sådan en tråd 

Her sidder jeg med morgenkaffen (ja min dreng mente først vi skulle op kl 8.15), og skal lige have lidt mad inden jeg skal ned og male en af vores udlejningsboliger.... Når det er klaret skal jeg ud og handle ind og hjem og lave flæskesteg med hele tilbehøret til vi får venner på besøg i aften.... (Der skal nok et par kopper kaffe mere til i løbet af dagen )...

nårh ja og så skal hunden jo også lige have en laaang tur på et tidspunkt 

Det er jeg glad for at høre

I er simpelthen ikke blevet træt af julemad endnu ???

God dag og aften til dig

Anmeld

8. januar 2014

Masig

MyLove E skriver:

Det er jeg glad for at høre

I er simpelthen ikke blevet træt af julemad endnu ???

God dag og aften til dig

Haha nej ikke flæskesteg, det har vi ikke rigtig fået noget af, kun én gang, og der var det os der skulle have med, og derfor havde vi resten af den i fryseren, men stadig for meget til kun os tre, så vi måtte jo lige invitere nogle til spisning 

Og i lige måde 

Anmeld

8. januar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Du er da for mega SEEEEEJJJJJJJ xx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.