Næseblod uge 4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.092 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. januar 2014

Anonym trådstarter

Hvor mange af jer har oplevet næseblod som tidligt symptom? Vågnede i morges med næseblod, og har læst, at det kan være et tegn. Håber og krydser (har også masser af andre symptomer, kan bare ikke huske at næseblod var et tegn i min første graviditet) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2014

Muhmi

Har hørt at det først er længere henne i graviditeten at man har det symptom, fordi ens blodtryk kan være forhøjet

Anmeld

8. januar 2014

mommy1991

Hvor mange af jer har oplevet næseblod som tidligt symptom? Vågnede i morges med næseblod, og har læst, at det kan være et tegn. Håber og krydser (har også masser af andre symptomer, kan bare ikke huske at næseblod var et tegn i min første graviditet) 

Jeg oplevede det ikke selv, men så vidt jeg ved er det helt normalt.. Slimhinderne forandrer sig, og blodkarrene sprænges derved let. 

Se her

Anmeld

8. januar 2014

FF

Anonym skriver:

De var mit første "syntom " 

Anmeld

8. januar 2014

Anonym trådstarter

Tak for svarene. Ja emmagirl har læst den artikel på gravid.dk, men kunne ikke helt finde ud af, om det var længere henne i graviditeten. 

Wuuhuu fwf håber det også betyder gevinst for mig

Andre der har oplevet det tidligt i graviditeten? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.