lidt hurtig hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

228 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. januar 2014

MorTilEn2013Dreng

Jeg har fået smadret min hånd ind i døren (i know virkelig dumt) når men nu er det sådan at jeg ikke kan bevæge min hånd. Så spørgsmålet er om jeg skal ringe 1813 eller vente til min læge åbner.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2014

TNBC

MiichellaMalou skriver:

Jeg har fået smadret min hånd ind i døren (i know virkelig dumt) når men nu er det sådan at jeg ikke kan bevæge min hånd. Så spørgsmålet er om jeg skal ringe 1813 eller vente til min læge åbner.?

uhh det ved jeg ikke . Jeg plejer at tage på skadestuen. Har du haft is på??

Anmeld

8. januar 2014

MorTilEn2013Dreng

Yurie skriver:

uhh det ved jeg ikke . Jeg plejer at tage på skadestuen. Har du haft is på??

Jaa det har jeg.

Anmeld

8. januar 2014

M &.I

MiichellaMalou skriver:

ring til læge morgen tidligt tage ikke til skadestuen og vente flere timer og bageefter siger de, ja men du fejler ikke noget!! 

hvs det alvorligt tage bare afsted til skadestuen eller vil du klare til næste dag hos læge god bedring 

Anmeld

8. januar 2014

TNBC

MiichellaMalou skriver:

Jaa det har jeg.

Nu er det jo svært at komme igennem med 1813..
det er svært at sige hvad manskal her midt om natten. For havde det værd dag, var det bare af sted til skadestuen. .

men jeg ville nok prøve 1813.. men hvis der går længe før du kommer igen, ville jeg pakke den køligt ind og så se hvordan den er i morgen.

Anmeld

8. januar 2014

MorTilEn2013Dreng

I.M skriver:

ring til læge morgen tidligt tage ikke til skadestuen og vente flere timer og bageefter siger de, ja men du fejler ikke noget!! 

hvs det alvorligt tage bare afsted til skadestuen eller vil du klare til næste dag hos læge god bedring 

Lige præcis gider ikke vente flere timer på skadestuen og er også synd og skulle have min søn op. Og tak

Anmeld

8. januar 2014

MorTilEn2013Dreng

Yurie skriver:

Nu er det jo svært at komme igennem med 1813..
det er svært at sige hvad manskal her midt om natten. For havde det værd dag, var det bare af sted til skadestuen. .

men jeg ville nok prøve 1813.. men hvis der går længe før du kommer igen, ville jeg pakke den køligt ind og så se hvordan den er i morgen.

Tænker også det skide svært at komme igennem. Så venter nok. Udover det snorre i min hånd og fingere. Også håbe jeg kan sove

Anmeld

8. januar 2014

M &.I

Lige præcis gider ikke vente flere timer på skadestuen og er også synd og skulle have min søn op. Og tak

ja bare vent til næste dag.   jeg hader at tage til skadestuen og så gøre de ikke noget måske få panodil... når man har børn har man ikke tid til at vente mere end 5 timer!!

Anmeld

8. januar 2014

MorTilEn2013Dreng

I.M skriver:

ja bare vent til næste dag.   jeg hader at tage til skadestuen og så gøre de ikke noget måske få panodil... når man har børn har man ikke tid til at vente mere end 5 timer!!

Nej og slet ikke om natten.. og vi inde i en dum periode med ham nu. Hvor han vågner flere gange om natten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.