Hvilken kapsel-kaffemaskine...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Arh hvor fint..
De er os bare super gode. Svigermor har os sådan en og den er bare top lækker

Men nespresso laver KUN kaffe ikk? Det fede ved de andre er jo at det ikk kun er kaffekapsler men også kakao og te i forskellige varianter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2014

L&V

Mor11 skriver:

Men nespresso laver KUN kaffe ikk? Det fede ved de andre er jo at det ikk kun er kaffekapsler men også kakao og te i forskellige varianter

Jo mig bekendt. Men hvis man vil ha det andet ville jeg vælge en tassimo

Anmeld

7. januar 2014

aarhusmor

*Sofie* skriver:

Var det en rund maskine...? Eller sårn en der nærmest lignede en figur med rundt hoved...

Den var rund

Anmeld

17. oktober 2014

Martin Dyrhøj

Jeg kan godt se, at artiklen er en smule gammel, men det ikke desto mindre stadig relevant. Jeg står nemlig i en situation, hvor jeg skal købe en rigtig god kapsel-kaffemaskine indenfor en uge. Kaffemaskinen skal gives til min søster d. 24. oktober, så jeg har lidt travlt.

Jeg har klikket mig rundt på nettet og læst forskellige tests af maskiner. I dag stødte jeg på en helt ny test (  http://testguro.dk/kaffemaskiner-test/&nbsp, hvor de roser Nespresso rigtig meget. Jeg overvejer derfor at købe en Nespresso kaffemaskine, men er i tvivl om der findes bedre alternativer til prisen?

Anmeld

17. oktober 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Martin Dyrhøj skriver:

Jeg kan godt se, at artiklen er en smule gammel, men det ikke desto mindre stadig relevant. Jeg står nemlig i en situation, hvor jeg skal købe en rigtig god kapsel-kaffemaskine indenfor en uge. Kaffemaskinen skal gives til min søster d. 24. oktober, så jeg har lidt travlt.

Jeg har klikket mig rundt på nettet og læst forskellige tests af maskiner. I dag stødte jeg på en helt ny test (  http://testguro.dk/kaffemaskiner-test/&nbsp, hvor de roser Nespresso rigtig meget. Jeg overvejer derfor at købe en Nespresso kaffemaskine, men er i tvivl om der findes bedre alternativer til prisen?

Nespresso er vidst det bedste bud hvis hun er til god kapsel kaffe-kaffe  

her er jeg primært til mælkekaffer - og gerne de søde af slagsen  og også kakao og the. Så for os ville en nespresso ikke være god vi endte med en dolce gusto genio og er meget tilfredse med den  

Anmeld

17. oktober 2014

Babydrøm

*Sofie* skriver:

Årh, det er jo en jungle med de maskiner!

Jeg vil rigtig gerne ha en, men jeg har nærmest set mig blind på dem nu. Måske I kan hjælpe...?

Jeg vil ha en Dolche gusto maskine. Men ved ikke hvad for en... Den skal helst være fuldautomatisk... Måske en Creativa? Eller en Circulo?

Hvilke erfaringer har I med de her kapselmaskiner?

Vi ville også rigtig gerne have en, vi valgte en Dolche Gusto, en der er rund. Jeg drikker ikke sort kaffe, men er til dem med mælk. Vi er ikke tilfredse med den, kvaliteten virker ik særlig god, deres kaffedrikke med mælk, smager ik lige så godt som en rigtig latte med rigtig mælk, men det er jo logisk nok. Men vi har fortrudt vi købte den. Vi har hørt meget godt om nespresso, sådan en havde måske været et bedre køb 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.