Måske gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

688 visninger
12 svar
6 synes godt om
7. januar 2014

Anonym trådstarter

Hej Damer

Mere nytårs aften var mig og min kæreste ret fulde Og vi havde sex rigtig meget sex vi var fulde
Mit spørgsmål er om jeg kan være blevet gravid ?
Vi beskyttede os ikke og ved at jeg havde æggeløsning der omkring.
Og vi begge var ret liderlige
Kan ikke huske så meget bare at det var ret vildt
Hvornår kan jeg teste om jeg er gravid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2014

Lrm

på det tidspunkt du normal skal have mens!

Anmeld

7. januar 2014

Sille1989

Undskyld, men er det ikke ret indlysende? Ubeskyttet sex kan altid ende i en graviditet  

Anmeld

7. januar 2014

justagirl

jamen siger da tak for en masse detaljer i fik da knaldet nytår ind :d ej - men du kan teste 1 dagen efter udenbleven mens... den da du regner med du skal bløde mener jeg faktisk også du kan teste men vent hellere.. en dag eller 2 over tid er det ønsket så?

Anmeld

7. januar 2014

Anonym trådstarter

Lrm skriver:

på det tidspunkt du normal skal have mens!

Skal have min mens her den 20 januar ...

Anmeld

7. januar 2014

Anonym trådstarter

Sille1989 skriver:

Undskyld, men er det ikke ret indlysende? Ubeskyttet sex kan altid ende i en graviditet  

Jo det er det vel, men hvad er risikoen når man ved at man har æggeløsning og man er sammen? Bliver de fleste gravide? Undskyld jeg spørg dumt

Anmeld

7. januar 2014

Anonym trådstarter

justagirl skriver:

jamen siger da tak for en masse detaljer i fik da knaldet nytår ind :d ej - men du kan teste 1 dagen efter udenbleven mens... den da du regner med du skal bløde mener jeg faktisk også du kan teste men vent hellere.. en dag eller 2 over tid er det ønsket så?

Ja det må jeg så sige det er
Vil ihvertfald ikke have abort hvis jeg er gravid
Men hold da op en vente tid til jeg ved om jeg eller ikke

Anmeld

7. januar 2014

justagirl

Anonym skriver:

Jo det er det vel, men hvad er risikoen når man ved at man har æggeløsning og man er sammen? Bliver de fleste gravide? Undskyld jeg spørg dumt

ved nu ikke hvad risikoen er, men den er vel højere end når du ikke har ægløsning - vent til du har testet så kan du tage den der fra, vi kan jo ikke gøre ret meget ... bare slap af og nyd din kæreste så suser tiden afsted

Anmeld

7. januar 2014

Anonym trådstarter

justagirl skriver:

ved nu ikke hvad risikoen er, men den er vel højere end når du ikke har ægløsning - vent til du har testet så kan du tage den der fra, vi kan jo ikke gøre ret meget ... bare slap af og nyd din kæreste så suser tiden afsted

Ja du har ret det tror jeg godt jeg vil gøre

Anmeld

7. januar 2014

Sille1989

Anonym skriver:

Du skal da ikke undskylde noget 

Der er selvfølgelig en øget chance/risoko hvis I lige har ramt ægløsningen, men kender ikke lige svaret på om de fleste bliver gravide.  Nogle skal bare ramme ægløsningen 1 gang og så er de gravide, mens andre må kæmpe lidt mere for det. Er barnet ønsket hvis du er gravid? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.