Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MissMaria skriver: Synes bare det var længe at vente - men nok også fordi den gamle var gået i stykker
Synes bare det var længe at vente - men nok også fordi den gamle var gået i stykker
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Louise <3 Isabella skriver: Jaa, det synes jeg også. Vores er også gået i stykker. Men jeg er sikker på at det er ventetiden værd ... det håber jeg i hvert fald
Jaa, det synes jeg også. Vores er også gået i stykker. Men jeg er sikker på at det er ventetiden værd ... det håber jeg i hvert fald
Louise <3 Isabella skriver: Vi får om ca. 6 uger en ny sofa. Vores nuværende sofabord er desværre både for højt og langt, til den nye sofa.Så nu søger jeg inspiration til et nyt! Vi søger et hvidt bord, da det skal passe til vores andre møbler. Men derfor vil jeg stadig gerne se hvad andre har at byde ind med! Lidt facts om den nye sofa:- Det er en hjørnesofa med chaiselong.- Den er meget mørk (næsten sort)- meget lav
Vi får om ca. 6 uger en ny sofa. Vores nuværende sofabord er desværre både for højt og langt, til den nye sofa.Så nu søger jeg inspiration til et nyt! Vi søger et hvidt bord, da det skal passe til vores andre møbler. Men derfor vil jeg stadig gerne se hvad andre har at byde ind med! Lidt facts om den nye sofa:- Det er en hjørnesofa med chaiselong.- Den er meget mørk (næsten sort)- meget lav
Har dette http://jysk.dk/stue/sofaborde/sofabord-santa-fe-hvid-hojglans
Og lige et billed af sofa + bord hjemme i min stue (har dog tæppe under nu også):
Vores er fra ide møbler og kan også fåes i hvidt
cwl skriver: Her er vores. Trods det er højt er det stadig pænt til
Her er vores. Trods det er højt er det stadig pænt til
IsabellaCiinea skriver: Har dette http://jysk.dk/stue/sofaborde/sofabord-santa-fe-hvid-hojglans Og lige et billed af sofa + bord hjemme i min stue (har dog tæppe under nu også):
**Ønskebabyen skriver: Vores er fra ide møbler og kan også fåes i hvidt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128