Kul sort afføring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.262 visninger
6 svar
1 synes godt om
7. januar 2014

AnneMaria

Min dreng har været med feber i et par dage... feberen kører lidt op og ned.. hele dagen i dag har han ik haft feber heldigvis. Han er bare snottet nu.

I de dage som han har haft feber, har hans afføring været lidt lysere end normalt og tyndt. Da jeg skiftede ham nu var hans afføring helt kul sort og meeeeget tørt!

Hvad kan det skyldes?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2014

VIPpigen

Giv evt lægen et kald i morgen. Vi stod med sort afføring flere gange i sommers. Vores dp gjorde os opmærksom på det, men det var først da jeg selv så det, at jeg faktisk googlede det.... Der er flere forskellige madvarer som kan give sort afføring, eller mørk. Men det kan også være indre blødninger, eller blødninger fra et sted mellem maven og endetarmen... 

Med det samme jeg læste det, fik jeg min datter til lægen, jeg blev jo dødnervøs, men han kunne ikke mærke noget, og hun havde ikke ondt da han trykkene hende på maven...

tænk over hvad han har fået at spise og drikke de sidste dage, eller det sidste døgn. Måske svaret ligger i maden, kan du ikke finde svaret der, så få det undersøgt for en sikkerhedsskyld.... Bare fordi jeg er pyllermor

Anmeld

7. januar 2014

AnneMaria

hvad var det for nogen madvarer som kunne give sort afføring? (hvis du kan huske det)

tak for dit svar

Anmeld

7. januar 2014

serinasmor

AnneMaria skriver:

hvad var det for nogen madvarer som kunne give sort afføring? (hvis du kan huske det)

tak for dit svar

Bla rødkål og blåbær

Anmeld

7. januar 2014

AnneMaria

serinasmor skriver:

Bla rødkål og blåbær

okay det spiser han så aldrig - så det kan det ikke være

Anmeld

7. januar 2014

BellaCiinea

AnneMaria skriver:

Min dreng har været med feber i et par dage... feberen kører lidt op og ned.. hele dagen i dag har han ik haft feber heldigvis. Han er bare snottet nu.

I de dage som han har haft feber, har hans afføring været lidt lysere end normalt og tyndt. Da jeg skiftede ham nu var hans afføring helt kul sort og meeeeget tørt!

Hvad kan det skyldes?

Spinat kan også give sort afføring

Anmeld

7. januar 2014

VIPpigen

Lakrids og for mange rødbeder kan også... Hvis du googler sort afføring kommer der en masse madvarer op, som kan give sort afføring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.