4+5 og stadig negativ!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

383 visninger
6 svar
1 synes godt om
7. januar 2014

Anonym trådstarter

Nogen der har erfaring med at teste negativt 4+5 (eller deromkring), både positiv og negativ?

Hvornår kunne du evt. teste positiv?

Jeg har absolut ingen tegn på at mens er på vej overhovedet. Jeg plejer at være meget irritabel og have små "træk" i underlivet. Det har jeg ikke og jeg har ikke haft det siden sidste mens.

Tilgengæld har jeg de særeste lyster til mad og er øm omkring min livmoder. Jeg er dog i tvivl om det er egentlig tegn på graviditet..

Da jeg var gravid første gang for nogle år siden. testede jeg sent positivt. Havde dog tydelige tegn, som øget tissetrang, kvalme, MEGET ømme bryster og udebleven mens. Det er bare som om jeg har glemt hvordan det var dengang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2014

Mom2

Anonym skriver:

Nogen der har erfaring med at teste negativt 4+5 (eller deromkring), både positiv og negativ?

Hvornår kunne du evt. teste positiv?

Jeg har absolut ingen tegn på at mens er på vej overhovedet. Jeg plejer at være meget irritabel og have små "træk" i underlivet. Det har jeg ikke og jeg har ikke haft det siden sidste mens.

Tilgengæld har jeg de særeste lyster til mad og er øm omkring min livmoder. Jeg er dog i tvivl om det er egentlig tegn på graviditet..

Da jeg var gravid første gang for nogle år siden. testede jeg sent positivt. Havde dog tydelige tegn, som øget tissetrang, kvalme, MEGET ømme bryster og udebleven mens. Det er bare som om jeg har glemt hvordan det var dengang

Jeg teste negativ i uge 4 om torsdagen, tirsdagen efter uge 5 testede jeg positiv

Anmeld

7. januar 2014

Sjwf

Jeg testede selv negativ da jeg var 4+4, prøvede igen at teste en uge senere da jeg ikke havde det mindste tegn på mens, og så var den svagt positiv
Er i dag 8+5

Anmeld

7. januar 2014

Anonym trådstarter

Christina88 skriver:

Jeg teste negativ i uge 4 om torsdagen, tirsdagen efter uge 5 testede jeg positiv

Det var jo godt nyt

Anmeld

7. januar 2014

Anonym trådstarter

Sjwf skriver:

Jeg testede selv negativ da jeg var 4+4, prøvede igen at teste en uge senere da jeg ikke havde det mindste tegn på mens, og så var den svagt positiv
Er i dag 8+5

Det var jo positivt

Da jeg ventede min datter var jeg efter egne beregninger 10 dage over tid. Men da jeg var hos lægen var jeg kun omkring 4+5.

Men denne gang er jeg meget mere sikker på min cyklus. Vi har prøvet i 9 mdr og min cyklus har været på 30 dage, kun med 2 undtagelser

Anmeld

7. januar 2014

Anonym trådstarter

7. januar 2014

Anonym trådstarter

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.