Ondt ved korsbenet? Nogen der ved noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

695 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. januar 2014

Anonym trådstarter

Hej damer, 

sagen er at jeg de sidste 4 måneder ca, har haft smerter omkring korsbenet (tror jeg det er) det er lige der hvor "revnen" starter  det gør ondt når jeg sætter mig ned og det gør ondt når jeg cykler (hvilket jeg gør hver eneste dag, så det er ret generende)

er der nogen herinde der har prøvet det og/eller ved hvad det kan skyldes og hvad man kan gøre ved det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2014

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Hej damer, 

sagen er at jeg de sidste 4 måneder ca, har haft smerter omkring korsbenet (tror jeg det er) det er lige der hvor "revnen" starter  det gør ondt når jeg sætter mig ned og det gør ondt når jeg cykler (hvilket jeg gør hver eneste dag, så det er ret generende)

er der nogen herinde der har prøvet det og/eller ved hvad det kan skyldes og hvad man kan gøre ved det?

godmorgen  

jeg har prøvet det ekstremt mange  gange, og specielt efter jeg har cyklet meget er ret sikker på det er fordi man får lavet nogle forkerte '' stræk'' og det kan være overbelastning ... 

og lidt sjovt du laver dette indlæg, for da min søn stod på til morgen sagde han at han også havde ondt der , og er helt sikkert noget overanstregelse  

Anmeld

7. januar 2014

Anonym trådstarter

okay hmm, bare lidt underligt at det så ikk er blevet mindre her i ferien hvor jeg slet ik har cyklet  hmm. er dit bare gået væk igen lige pludselig og hvor lange perioder har du haft det? Synes 4 måneder er længe når det gør ondt hver dag. 

Anmeld

7. januar 2014

Anonym trådstarter

MariaKyedDK skriver:

godmorgen  

jeg har prøvet det ekstremt mange  gange, og specielt efter jeg har cyklet meget er ret sikker på det er fordi man får lavet nogle forkerte '' stræk'' og det kan være overbelastning ... 

og lidt sjovt du laver dette indlæg, for da min søn stod på til morgen sagde han at han også havde ondt der , og er helt sikkert noget overanstregelse  

Skulle have citeret

Anmeld

7. januar 2014

MariaKyedDK

Anonym skriver:

okay hmm, bare lidt underligt at det så ikk er blevet mindre her i ferien hvor jeg slet ik har cyklet  hmm. er dit bare gået væk igen lige pludselig og hvor lange perioder har du haft det? Synes 4 måneder er længe når det gør ondt hver dag. 

ja lige pludselig er det så bare gået væk igen... 

og jeg havde også sådan en lang periode for 2 år siden hvor jeg havde ondt i en 3 måneder ... men det var fordi jeg var i for lavt gear da jeg cyklede så havde virkelig overanstrengt mig..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.