romantik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.068 visninger
7 svar
3 synes godt om
7. januar 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg vil gerne høre jeres mening om nogle ting:

hvordan har I oplevet jeres bedre halvdel være romantisk ? Sker det tit eller få gange ?

er det altid manden som skal gøre noget ? 

Og har I nogle gode ideer ril hvordan man kan være det overfor sin kæreste? 

jeg har tænkt mig at gøre nogle små søde romantiske ting, men har kun fundet på en til. 

Jeg synes det er svært når man skal finde ud af noget til mand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2014

B&J

tænker ikke så meget over romantikken men vi skriver ind i mellem små sedler til hinanden hvor der står noget sødt på og det er begge veje, ellers kommer det via en sms.

vi er gode til at hygge sammen i sofaen og side sammen og se film og holde i hånd ved ikke hvor romantisk det er men tænker ikke så meget over det...

Anmeld

7. januar 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Romantik er svært, for hvad der er romantik for den ene, betyder ikke at det er det, for den anden.

Herhjemme tager vi væk en weekend om året - altid omkring vores bryllupsdag, og vi skiftes til at planlægge Det er for mig romantik, og en slags holden i hånd weekend...

Derudover, så tager vi ud og spiser indimellem, nogle gange en brunch og andre gange en frokost (altså har vi taget fri for arbejde for at bruge dagen sammen), det er for mig ikke romantik, men dejlig pleje af vores forhold. Men 3 børn tager vi ikke så meget ud om aftenen, men bruger måske mere det, med en god film og putten i sofaen - det anser jeg heller ikke som romantik, men god hygge.

Jeg ved faktisk ikke helt hvad min mand ser som romantisk - egentligt utroligt når vi senere i år har været sammen i 18 år!! Men vil gætte på (og tror jeg har ret), at min mand ikke har brug for romantik, han har mere brug for kærtegn, kys og kærlige handlingerne i dagligdagen, og selvfølgelig sex (ligesom jeg).

Men han kan godt lide når jeg gør noget "andet" fx. laver en rigtigt god middag på en ganske almindelig dag, eller rydder kalenderen så han kan tage på cykeltur hele dagen sammen med gutterne, eller har købt han ynglings specialøl, bare fordi....

Men han har ikke brug for levende lys, og de store kærlighedserklæringer, han har brug for det gode i hverdagen.

Mom

Anmeld

9. januar 2014

Tullemoar

Tak for svar begge to

Jeg vil gerne være sød og romantisk overfor min kæreste..

men jeg synes, det er svært at finde på noget...

Netop fordi mænd ikke sætter pris på de samme ting..

Anmeld

9. januar 2014

Tulipan

Saphiira skriver:

hvordan har I oplevet jeres bedre halvdel være romantisk ? Sker det tit eller få gange ?

jeg har tænkt mig at gøre nogle små søde romantiske ting, men har kun fundet på en til. 

Jeg tænker ikke så meget over hvad der er romantik... Men vi har været rimelig gode til at tage på storbyferier/weekendture med (masser af) rødvin, det kan vi begge li
Hvis det er det mere hverdagsagtige, så er det mest sådan noget med at skrive en sød sms når den anden ikke er hjemme, eller at købe noget slik eller mad den anden godt ka li som overraskelse.
Tror det vigtigste er at man tager tid til hinanden og gør ting hinanden godt kan li
Men vi kunne da helt sikkert godt være bedre til det

Anmeld

9. januar 2014

MorTil4<3

Saphiira skriver:

Romantik? hvad er det spørger min kæreste hehe ..

han er absolut ikke romantisk, men det gør heller ikke noget , så jeg sørger for romantikken her og han er så bare verdens bedste mand til hverdag til alt andet

Anmeld

9. januar 2014

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Min elskede mand gør tit romantiske ting, og er også for god og dejlig til alt i hverdagene

jeg har sempelthen universet mest romantiske og dejligste mand

Føler mig for heldig 

Og nej det ikk kun ham, jeg gør også romantiske ting for ham 

så det gør vi begge. 

Anmeld

9. januar 2014

Tullemoar

Hvad gør I så? hvis jeg må spørge.. hehe..

Jeg har bare taget mig selv I at jeg ikke er så god til at forkæle/overraske ham....

Jeg har overvejet at sætte en seddel på hans rat, hvor der står, hvor højt jeg elsker ham, og at jeg ønsker ham en god dag... 

Så han ser det om morgenen inden han kører på arbejde...

Hver gang jeg har ville lave en overraskelse til ham, at jeg ikke kunne tie stille, fordi jeg ikke kunne vente på hans reaktion 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.