Romantik er svært, for hvad der er romantik for den ene, betyder ikke at det er det, for den anden.
Herhjemme tager vi væk en weekend om året - altid omkring vores bryllupsdag, og vi skiftes til at planlægge

Det er for mig romantik, og en slags holden i hånd weekend...
Derudover, så tager vi ud og spiser indimellem, nogle gange en brunch og andre gange en frokost (altså har vi taget fri for arbejde for at bruge dagen sammen), det er for mig ikke romantik, men dejlig pleje af vores forhold. Men 3 børn tager vi ikke så meget ud om aftenen, men bruger måske mere det, med en god film og putten i sofaen - det anser jeg heller ikke som romantik, men god hygge.
Jeg ved faktisk ikke helt hvad min mand ser som romantisk - egentligt utroligt når vi senere i år har været sammen i 18 år!! Men vil gætte på (og tror jeg har ret), at min mand ikke har brug for romantik, han har mere brug for kærtegn, kys og kærlige handlingerne i dagligdagen, og selvfølgelig sex (ligesom jeg).
Men han kan godt lide når jeg gør noget "andet" fx. laver en rigtigt god middag på en ganske almindelig dag, eller rydder kalenderen så han kan tage på cykeltur hele dagen sammen med gutterne, eller har købt han ynglings specialøl, bare fordi....
Men han har ikke brug for levende lys, og de store kærlighedserklæringer, han har brug for det gode i hverdagen.
Mom
Anmeld