Så er det ved at være nu :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

432 visninger
3 svar
2 synes godt om
6. januar 2014

DenLykkelige2013

Ja så er det altså ved at være nu at bette manden skal starte i vuggestue (D. 3/2), og jeg har selv arbejdet meget i institution så ved jo egentlig godt hvad ungerne skal have med, MEN alligevel så føler jeg mig på total bar bund med hvad jeg skal have klar til bassen. Han bliver 9 måneder nogle dage inden han skal starte (Kravler dog ikke endnu og bliver stik tosset hvis mor her prøver at hjælpe ham med det )

Jeg har købt Sutter med navn/Labels med navn til tøjet da det bare er et must for mig da jeg ved hvordan det er at stå og være ny og ikke ane hvad der hører til hvilket barn og så er det bare generelt nemmere for de voksne så de ikke behøver at huske ungernes garderobe udenad 

Har også købt et par ekstra lækre sutsko 

Var der noget i bare ikke kunne undvære da jeres guldklumper startede i vs/dp? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2014

Trekløver(:

Opper lige, og følger lige med

Anmeld

6. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

det der ligger fast i dp :

2 hele sæt tøj, så han kan få tørt på fra inderst til yderst.

fleecetrøje, hue, vanter til at sove med

sut

nussebamse til at sove med

sleebee-pose

regnbukser (bliver brugt i de måneder hvor vejret er fint, men græsset stadig er vådt om formiddagen)

(overtræksfutter da han startede og ikk kunne gå)

vi cykler frem og tilbage, så vi har ikk rigtig overtøj derude, da han er klædt på til dagens vejr fra cykelturen.  

Anmeld

7. januar 2014

Chili

DenLykkelige2013 skriver:

Ja så er det altså ved at være nu at bette manden skal starte i vuggestue (D. 3/2), og jeg har selv arbejdet meget i institution så ved jo egentlig godt hvad ungerne skal have med, MEN alligevel så føler jeg mig på total bar bund med hvad jeg skal have klar til bassen. Han bliver 9 måneder nogle dage inden han skal starte (Kravler dog ikke endnu og bliver stik tosset hvis mor her prøver at hjælpe ham med det )

Jeg har købt Sutter med navn/Labels med navn til tøjet da det bare er et must for mig da jeg ved hvordan det er at stå og være ny og ikke ane hvad der hører til hvilket barn og så er det bare generelt nemmere for de voksne så de ikke behøver at huske ungernes garderobe udenad 

Har også købt et par ekstra lækre sutsko 

Var der noget i bare ikke kunne undvære da jeres guldklumper startede i vs/dp? 

Vores søn startede som 10 måneders og kunne ikke gå, så både vi og vs var rigtig glad for de der futter/vanter til fødderne
Og som dig, var sut med navn også et must her
Vi har egentlig ikke det store liggende deroppe, overtøj selvfølgelig, sutsko, lang body, kort body helt slap af bukser (mest hvis han skal have andet en cowboy bukser og sove i), jogging bukser og strømper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.