Hej baby.dk
Jeg har født en dejlig dreng, og vil da lige vise ham frem til alle jer gravide, mødre og kommende mødre
))
Jeg har ikke oprettet så mange tråde herinde, men har været bruger herinde siden jeg blev gravid og fulgt med på sidelinjen.
D. 8/12 fødte jeg min søn, der skal hedde Leander. Jeg havde egentlig termin 21/12, men blev sat igang d. 7/12, da mine levertal var for høje over længere tid. Det var et hårdt forløb, med heftige veer fra kl 9 om morgenen d. 7/12, til jeg fik en gang morfin at sove på sent om aftenen. Dagen efter kunne jordemoderen tage vandet, hvorefter jeg fik sat vedrop. Efter mange timer med kraftige veer, 4 forsøg på at lægge epiduralblokade og presseveer allerede ved 7 cm, kom min søn til verden kl. 23.02 - kun 58 min før min egen fødselsdag
Så alt personalet på stuen (der var pludselig mange mennesker, da hjerterytmen dykkede under pressefasen) sang fødselsdagssang for os og vi fik det fineste fødselsdagsbord med lidt mad, flag og blomster.
Leander var 51 cm lang og vejede 3555 gram. Vi var indlagt en uge, da han fik gulsot - dog aldrig så slemt, at det krævede behandling. Desuden tabte han sig lidt mere end han måtte, så vi måtte lige blive til han havde taget på igen.
Nu til billederne

Anmeld