Jeg har født en dejlig dreng :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

935 visninger
15 svar
30 synes godt om
6. januar 2014

Dafnies

Hej baby.dk

Jeg har født en dejlig dreng, og vil da lige vise ham frem til alle jer gravide, mødre og kommende mødre ))

Jeg har ikke oprettet så mange tråde herinde, men har været bruger herinde siden jeg blev gravid og fulgt med på sidelinjen.

D. 8/12 fødte jeg min søn, der skal hedde Leander. Jeg havde egentlig termin 21/12, men blev sat igang d. 7/12, da mine levertal var for høje over længere tid. Det var et hårdt forløb, med heftige veer fra kl 9 om morgenen d. 7/12, til jeg fik en gang morfin at sove på sent om aftenen. Dagen efter kunne jordemoderen tage vandet, hvorefter jeg fik sat vedrop. Efter mange timer med kraftige veer, 4 forsøg på at lægge epiduralblokade og presseveer allerede ved 7 cm, kom min søn til verden kl. 23.02 - kun 58 min før min egen fødselsdag Så alt personalet på stuen (der var pludselig mange mennesker, da hjerterytmen dykkede under pressefasen) sang fødselsdagssang for os og vi fik det fineste fødselsdagsbord med lidt mad, flag og blomster.

Leander var 51 cm lang og vejede 3555 gram. Vi var indlagt en uge, da han fik gulsot - dog aldrig så slemt, at det krævede behandling. Desuden tabte han sig lidt mere end han måtte, så vi måtte lige blive til han havde taget på igen.

Nu til billederne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Stort tillykke med Leander

Anmeld

6. januar 2014

Annette A

Tillykke hvor er han bare dejlig.

Anmeld

6. januar 2014

Wimmie

Dafnies skriver:

Hej baby.dk

Jeg har født en dejlig dreng, og vil da lige vise ham frem til alle jer gravide, mødre og kommende mødre ))

Jeg har ikke oprettet så mange tråde herinde, men har været bruger herinde siden jeg blev gravid og fulgt med på sidelinjen.

D. 8/12 fødte jeg min søn, der skal hedde Leander. Jeg havde egentlig termin 21/12, men blev sat igang d. 7/12, da mine levertal var for høje over længere tid. Det var et hårdt forløb, med heftige veer fra kl 9 om morgenen d. 7/12, til jeg fik en gang morfin at sove på sent om aftenen. Dagen efter kunne jordemoderen tage vandet, hvorefter jeg fik sat vedrop. Efter mange timer med kraftige veer, 4 forsøg på at lægge epiduralblokade og presseveer allerede ved 7 cm, kom min søn til verden kl. 23.02 - kun 58 min før min egen fødselsdag Så alt personalet på stuen (der var pludselig mange mennesker, da hjerterytmen dykkede under pressefasen) sang fødselsdagssang for os og vi fik det fineste fødselsdagsbord med lidt mad, flag og blomster.

Leander var 51 cm lang og vejede 3555 gram. Vi var indlagt en uge, da han fik gulsot - dog aldrig så slemt, at det krævede behandling. Desuden tabte han sig lidt mere end han måtte, så vi måtte lige blive til han havde taget på igen.

Nu til billederne

Tillykke - han er da skøn 

Anmeld

6. januar 2014

VIPpigen

En lille grinebidder allerede... Tillykke med ham

Anmeld

6. januar 2014

Lotus86

Sikke en skøn lille fyr, stort tillykke

Anmeld

6. januar 2014

ette1987

Åh så sød! Stort tillykke

Anmeld

6. januar 2014

Anonymor1

Stort tillykke - hvor er han skøn  

Anmeld

6. januar 2014

AnthonsMor

Dafnies skriver:

Hej baby.dk

Nu til billederne

Sikke en lille lækker charmør.. ELSKER det sidste billede! Scoretrold!

Anmeld

6. januar 2014

Loa

Lækker lille haps....

Og så smiler han allerede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.