ømme bryster, hvor længe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

468 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. januar 2014

Anonym trådstarter

Som overskriften siger, så kunne jeg tænke mig at vide, hvor længe I plejer at have ømme bryster i forbindelse med ægløsning.

Er 3+0 i dag, hvis jeg er gravid, og har haft meget ømme bryster (mere ømme end jeg plejer) de sidste par dage. Kan ikke huske, at jeg før har haft ømme bryster i så lang tid i forbindelse med ægløsning, så nu håber og  jeg alt hvad jeg kan, for at det er pga. graviditet  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2014

B&J

jeg gik 14 dage over tid og da jeg var ca 12 dage over tid var mine bryster let ømme men da jeg var 14 dage over td var de så ømme det gjord ondt at få bh på ikke særlig sjovt. men det tog ca 10 dage så havde jeg ikke flere smerter.

men når jeg bare har haft min æl så vare det max 1-2 dage

Anmeld

6. januar 2014

Pcokate

Anonym skriver:

Som overskriften siger, så kunne jeg tænke mig at vide, hvor længe I plejer at have ømme bryster i forbindelse med ægløsning.

Er 3+0 i dag, hvis jeg er gravid, og har haft meget ømme bryster (mere ømme end jeg plejer) de sidste par dage. Kan ikke huske, at jeg før har haft ømme bryster i så lang tid i forbindelse med ægløsning, så nu håber og  jeg alt hvad jeg kan, for at det er pga. graviditet  

Jeg har det desværre konstant så er ingen hjælp men jeg  

Anmeld

6. januar 2014

Anonym trådstarter

Tak! Ja det plejer nemlig normalt at vare 1-2 dage i forb. med æl, så jeg begynder så småt at tro på det  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.