Så kom vi hertil.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

554 visninger
8 svar
5 synes godt om
6. januar 2014

Anonym trådstarter

Hej de damer

Så fik jeg taget mig mod til at kontakte lægen, ang. evt. hjælp. Manden og jeg har nu forsøgt at få ønskebarnet i et år, som har kostet meget sved og tåre - men intet er endnu sket

Så på onsdag skal vi til lægen og snakke om hvad der så skal ske mm. og om vi kan komme i gang nu eller om vi skal vente til efter jeg er blevet opereret for endometriose. Er godt nok både spændt men også nervøs. Men er nu glad for vi måske kan komme i gang eller i hvert fald bare få snakket med lægen omkring det hele. 

Vil egentlig ikke noget med dette indlæg, havde bare brug for at komme ud med det, og da ingen i vores familier og omgangskreds ved noget, ja så måtte jeg ud med det her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2014

Anonym trådstarter

Så blev det endelig onsdag - og har været ved lægen til snak om ønskebabyen Fik taget blodprøver, som vi nu venter svar på også skal manden også bare have en tid til kontrol og sædprøve, eller hvad det nu kræver. Og når jeg så er blevet opereret igen for endometriose skal jeg kontakte hende igen, så vi kan finde det forløb der passer til os. Og få afvide hvad der evt. er galt og ikke galt. 

Skønt at være i gang, så er der forhåbentlig lys forude  

Og da jeg gik derfra sagde hun "vi skal nok finde en løsning til jer".

Anmeld

16. januar 2014

Anonym trådstarter

Vi har fået svar på mine blodprøver, hvilket aldrig er til at finde ud af da de sender en mail på læge-sprog. Ringede så derud og sekretæren prøvede meget kluntede at forklare hvad de betød, var hun overhovedet ikke godt til, hun havde slet ikke tjek på det. Men hun sagde de så finde ud, er bare i tvivl om jeg skal tro hende, når hun nu lød så usikker i sin forklarelse :/

Ja også modtog manden igår med posten, det "berømte" glas og en tid til afleverelse på sygehuset sidst i januar

Så vil må tiden gerne gå hurtigt så vi kan få den afleveret, få svar og jeg kan blive opereret. Så vi kan komme videre i vores forløb

Tja ved egentlig ikke hvorfor jeg bliver ved at opdatere herinde, følelse bare godt at komme ud med det på den ene eller anden måde

Anmeld

16. januar 2014

esioul

Anonym skriver:

Vi har fået svar på mine blodprøver, hvilket aldrig er til at finde ud af da de sender en mail på læge-sprog. Ringede så derud og sekretæren prøvede meget kluntede at forklare hvad de betød, var hun overhovedet ikke godt til, hun havde slet ikke tjek på det. Men hun sagde de så finde ud, er bare i tvivl om jeg skal tro hende, når hun nu lød så usikker i sin forklarelse :/

Ja også modtog manden igår med posten, det "berømte" glas og en tid til afleverelse på sygehuset sidst i januar

Så vil må tiden gerne gå hurtigt så vi kan få den afleveret, få svar og jeg kan blive opereret. Så vi kan komme videre i vores forløb

Tja ved egentlig ikke hvorfor jeg bliver ved at opdatere herinde, følelse bare godt at komme ud med det på den ene eller anden måde

held og lykke med det

Anmeld

16. januar 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Spændende, krydser for jer

Anmeld

16. januar 2014

Anonym trådstarter

esioul skriver:

held og lykke med det

Mange tak

Er lidt usikker på hvad der så skal ske, alt efter hvad der er galt og hvem det er galt med 

Anmeld

16. januar 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Spændende, krydser for jer

Mange tak - for vi brug for

Min tålmodighed og troen på det ville lykkes er snart opbrugt

Anmeld

16. januar 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Held og lykke, vil for jer

Anmeld

16. januar 2014

Anonym trådstarter

M_V skriver:

Held og lykke, vil for jer

Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.