blødning over

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

361 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. januar 2014

Anonym trådstarter

Hej kære damer

Vi har forsøgt at blive gravide siden november, og indtil videre er der kun kommet en streg, det er også fair nok
d. 21/12 begyndte min mens sidst, den stoppede så 1/1, men efter en MEGET hyggeligt nat og morgen her natten til søndag og søndag morgen er jeg begyndt at bløde IGEN

Ved min første graviditet blødte jeg ved kontakt, HVER gang ved kontakt nærmest, og det var frisk blod, så mit spørgsmål er om i tror det kan være pga graviditet, eller om det kan være noget andet, og om jeg måske skal kontakte lægen?
Har tænkt mig at tage en g-test i morgen tidlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2014

mmHmm

Hej (:

jeg har tænkt på det samme ved mig. min mens begyndte d. 1/1 og bløder stadig. har aldrig prøvet at bløde i hele 6 dage. de sidste 3 dage har det også været slimet. mit urin har også været meget mørk og lugter. (og drikker ellers rimelig) ellers er jeg meget træt og har haft hovedpine/humørsvingninger. testede for 2 dage siden. men den viste negativ

Anmeld

6. januar 2014

Manna

Anonym skriver:

Hej kære damer

Vi har forsøgt at blive gravide siden november, og indtil videre er der kun kommet en streg, det er også fair nok
d. 21/12 begyndte min mens sidst, den stoppede så 1/1, men efter en MEGET hyggeligt nat og morgen her natten til søndag og søndag morgen er jeg begyndt at bløde IGEN

Ved min første graviditet blødte jeg ved kontakt, HVER gang ved kontakt nærmest, og det var frisk blod, så mit spørgsmål er om i tror det kan være pga graviditet, eller om det kan være noget andet, og om jeg måske skal kontakte lægen?
Har tænkt mig at tage en g-test i morgen tidlig

Bløder du normalt 9-10 dage ved mens og kom den mens til tiden?

Kunne det have været en mislykket biokemisk graviditet?

Denne gang blødte jeg ved ægløsning, har du mon ægløsning nu?

Anmeld

6. januar 2014

Anonym trådstarter

plejer maks at bløde en uge
også var min mens en uge forsinket, men det var vidst mere grundet ferien og stress .

tog en test her til aften og den var negativ

Anmeld

10. januar 2014

Anonym trådstarter

hmm.. Godt nok er mine test negative, men hver gang jeg har haft sex bløder jeg

Jeg er lost!

Anmeld

10. januar 2014

Pcokate

Anonym skriver:

hmm.. Godt nok er mine test negative, men hver gang jeg har haft sex bløder jeg

Jeg er lost!

Kan være hvis din slimhinde (tror nok det er det den hedder) er fortykket. Så når den vil løsrive sig (det hjælper sex på) kan man bløde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.