Kan du anbefale et GODT regnslag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.819 visninger
12 svar
4 synes godt om
6. januar 2014

sommerc

Profilbillede for sommerc

Kan du anbefale et regnslag der VIRKELIG holder alt vand ude? Min søn går i dagpleje og regnslaget holder bare ikke. Hele barnevognen er pjask våd når det regner. Vi har emmaljunga regnslag og et andet. Men kan du anbefale et ? Der findes et regnslag med indbygget myggenet ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2014

Maja88

sommerc skriver:

Kan du anbefale et regnslag der VIRKELIG holder alt vand ude? Min søn går i dagpleje og regnslaget holder bare ikke. Hele barnevognen er pjask våd når det regner. Vi har emmaljunga regnslag og et andet. Men kan du anbefale et ? Der findes et regnslag med indbygget myggenet ?

Vi har et fra Trille og har lige fået et andwt med indbygget net fra babydan... det er ret stort til vognen men fungerer indtil videre

Anmeld

6. januar 2014

Stumpen

Da vi havde regnslag havde vi et fra brio - dyrt men godt 

Anmeld

6. januar 2014

hekran

Vi har haft flere forskellige. Lige nu har vi et (uden navn) som vi har købt i Bilka til 149 med indbygget myggenet. Det er nok det bedste vi har haft. Det sidder dejlig tæt på barnevognen og buler ikke ud nogle steder, så der samles vand.

Anmeld

6. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vi har gaia og co, både til vognen i dP og hjemme, de holder fint tørt og så er de fiiine  

har godt set dem med myggenet i, men jeg ville frygte totalt for iltmangel derinde med sådan et 

Anmeld

6. januar 2014

SHERO

Jeg gik igennem 4 med min søn, de første 3 var babysams eget Med myggenet, de holdte et par måneder så var de utætte, så købte jeg et odder, ret dyrt men holdte ret godt, men ikke nok til jeg kan bruge det til nummer to. Synes sgu det er svært hvis det ikke skal være en af de gennemsigtige plastik nogen, og der er jo ikke meget åndbarhed i..

Anmeld

6. januar 2014

Karla

sommerc skriver:

Det fra småfolk er super lækkert og det holder vandet ude Havde et fra Gaia&Ko før, det kunne ikke holde til ret meget vand.
Småfolk er vist stadig på tilbud i babysam til 250 kr. ca

Anmeld

6. januar 2014

Carina:-)

Brio´s har været det bedste her.

Anmeld

6. januar 2014

UnderStjernerne

Vi har et fra BabySam, tror det hedder Zero2Four. Det har fungeret upåklageligt, barnevognen er tør og fin Der er indbygget myggenet, reflekser og så er der lynlås, så man kan komme ind til baby mens regnslaget er på (ved ikke om det er standard )

Anmeld

6. januar 2014

Mom2

sommerc skriver:

Vores Emmaljunga klare fint et kæmpe regnskyl...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.