Gravid trods mens?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

703 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. januar 2014

Anonym trådstarter

Kan man have helt almindelig menstruation og være gravid? Jeg har haft mens i juledagene og nu har jeg bare lige pludselig sygt meget kvalme, var lige ved at kaste op, da jeg havde løbet op ad trapperne og har de sidste par dage også været øm i underlivet.. Det er sikkert bare indbildning, men vil nu hjem og tisse på en pind

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2014

Anonym trådstarter

Slet ingen?

Anmeld

6. januar 2014

Sjwf

Man kan godt have mens og være gravid, men det er vidst meget unormalt, men har hørt om det.

Har en kollega hvis svigerdatter først fandt ud af at hun var gravid da hun var 12 uge henne, hun havde haft mens som hun plejede, men var begyndt at have nogle smerter, så blev hun undersøgt, og hun var så gravid.
Svigerdatterens mor har oplevet det samme, men der blev graviditeten først opdaget da hun var 8 måneder henne :O men hun havde haft mens gennem hele graviditeten.

Anmeld

6. januar 2014

Anonym trådstarter

Sjwf skriver:

Man kan godt have mens og være gravid, men det er vidst meget unormalt, men har hørt om det.

Har en kollega hvis svigerdatter først fandt ud af at hun var gravid da hun var 12 uge henne, hun havde haft mens som hun plejede, men var begyndt at have nogle smerter, så blev hun undersøgt, og hun var så gravid.
Svigerdatterens mor har oplevet det samme, men der blev graviditeten først opdaget da hun var 8 måneder henne :O men hun havde haft mens gennem hele graviditeten.

VILDT! Men nu er det også gået over igen med kvalme og det hele, så det er nok bare ren og skær indbildning

Anmeld

6. januar 2014

Sjwf

Det kan det også være
Var selv gået en uge over tid på et tidspunkt, og begyndte til sidst at få rigtig meget kvalme, men så fik jeg min mens og væk var kvalme. så man kan godt bilde sig selv ind man er gravid

Anmeld

6. januar 2014

Anonym trådstarter

Sjwf skriver:

Det kan det også være
Var selv gået en uge over tid på et tidspunkt, og begyndte til sidst at få rigtig meget kvalme, men så fik jeg min mens og væk var kvalme. så man kan godt bilde sig selv ind man er gravid

Det har jeg også bildt mig selv ind ca. 14 gange nu

Anmeld

6. januar 2014

Xana

Det skulle ikke være så unormalt i starten, hvor kroppen lige skal vænne sig til det hele og hormonerne suser rundt i kroppen. Men det vil ofte være mild blødning og af kort varighed.

Anmeld

6. januar 2014

Anonym trådstarter

Xana skriver:

Det skulle ikke være så unormalt i starten, hvor kroppen lige skal vænne sig til det hele og hormonerne suser rundt i kroppen. Men det vil ofte være mild blødning og af kort varighed.

Helt inde ved jeg godt, at jeg ikke er gravid!! Men man overfortolker jo hvert signal og kan altid google sig frem til en, der har oplevet det samme, og som var gravid

Anmeld

7. januar 2014

Xana

Anonym skriver:

Helt inde ved jeg godt, at jeg ikke er gravid!! Men man overfortolker jo hvert signal og kan altid google sig frem til en, der har oplevet det samme, og som var gravid

Nåeh sådan

Ja, man kan hurtigt overbevise sig selv om en masse ting der ikke er der

Min graviditet snød mig. Den cyklus hvor jeg blev gravid, havde jeg INGEN symptomer. Heller ikke på mens.

Man bliver overrasket over hvor meget kroppen kan snyde en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.