foa - ledighed?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

345 visninger
4 svar
7 synes godt om
6. januar 2014

Anonym trådstarter

hej med jer.

jeg har brug for hjælp til et spørgsmål / en situation!

jeg har været ledig fra september og indtil slut december. Jeg fik et nyt job og startede 2. Januar. Jobbet er dog slet, slet ikke hvad jeg forventede og jeg overvejer derfor følgende:

kan jeg mon genoptage min ledighed?

jeg har ikke skrevet under på en kontrakt endnu og er vel derfor ikke juridisk ansat og derfor skal jeg vel heller ikke aflevere en opsigelse?

håber nogen kan belyse dette for mig??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2014

FruStolpe

Du har haft jobbet i 4 dage, og vil allerede sige op ?!?!

Prøv at give jobbet og dine kollegaer en chance...

Ellers vil jeg mene at du jo er frit stillet til at sige op, men du skal da sikkert forvente at komme i karantæne i fagforeningen.

Anmeld

6. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hvis du er blevet lovet noget bestemt inden ansættelsen, som du ikk føler at jobbet lever op til, så synes jeg da du skal vende det med din chef før du bare kaster håndklædet i ringen. Måske er der en god grund. 

Synes 4dage er temmelig hurtigt at danne sig en mening på. 

Anmeld

6. januar 2014

Carina:-)

Ville aldrig overveje ledighed frem for et job ,ligegyldigt hvor træls det så måtte være.

Du har meget større mulighed for at få et andet job når du har et,frem for at du viser et cv med et 4 dage gammelt job du skoddede fordi det ikke lige var dig....

Og ja måske du skulle forsøge at give det end chance??

Du har jo altså reelt kun været på job d 2 og 3-så du er vel nærmest kun lige vist rundt?

Men ja du kan da bare genoptage din ledighed,men forvent 3 uger uden dagpenge . 

Anmeld

6. januar 2014

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

hej med jer.

jeg har brug for hjælp til et spørgsmål / en situation!

jeg har været ledig fra september og indtil slut december. Jeg fik et nyt job og startede 2. Januar. Jobbet er dog slet, slet ikke hvad jeg forventede og jeg overvejer derfor følgende:

kan jeg mon genoptage min ledighed?

jeg har ikke skrevet under på en kontrakt endnu og er vel derfor ikke juridisk ansat og derfor skal jeg vel heller ikke aflevere en opsigelse?

håber nogen kan belyse dette for mig??

Tror du vil få karentæne i et stykke tid..

4 dage.. Synes du skal give det en chance det hele er nyt, og det aldrig nemt at være ny på en arbejdsplads ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.