Forholdet er næsten dødt !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

629 visninger
1 svar
3 synes godt om
5. januar 2014

Anonym trådstarter

Hej piger

Jeg har været sammen med min kæreste i 4 år og vi har et dejligt barn sammen og venter nr 2.

Vi har det rigtig godt sammen - indtil lige før jul !

Min kærestes mor og søster kan ikke fordrage mig og pga arbejde var vi ikke med til den årlige julefrokost, også var JEG det store samtale emne ! Jeg var ditten og datten og jeg var skyld i alting !
Grunden til jeg ved det er at min kærestes lillebror har fortalt det til min kæreste !

Vi har ikke for mange penge og for 2 år siden sad vi rigtig skidt i det og havde ikke rod til
Mad når alt var betalt og vi begyndte så at skralde og det hjalp os meget i hverdagen.

Vores familier ved det godt og min familie Sys det er fint mens kærestens familie gik fuldstændig amok på mig da de fandt ud af det for det var ulækkert og det var også min skyld at min kæreste nu stod og rodede i skralde spande !

De siger tit til
Mig at jeg er for tyk og at
Min søn på 9 mdr er for tyk ( 12,5 kg men 81 cm lang)

Nå men til det korte af det lange er at efter jeg har fundet ud af alt det og at de personligt er begyndt at snakke sådan til mig at mit forhold til
Min kæreste er ved at krakelere ! Han og jeg er slet ikke enige i drt med hvordan de er over for mig og efter det er sket sys jeg at jeg ikke kan kigge
På ham og få det dårligt !
Er så ked af det for før jeg fandt ud af de ikke ku li mig havde jeg det fint med det hele men nu, ved jeg ikke om min kærlighed til min kæreste er væk pga det! Jeg har ikke på nogen måde lyst til hverken og se hans søster eller
Mor mere ! Skal jeg bare finde mig i de er sådan og finde mig i min kæreste er ligeglad ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2014

Muhmi

Hej piger

Jeg har været sammen med min kæreste i 4 år og vi har et dejligt barn sammen og venter nr 2.

Vi har det rigtig godt sammen - indtil lige før jul !

Min kærestes mor og søster kan ikke fordrage mig og pga arbejde var vi ikke med til den årlige julefrokost, også var JEG det store samtale emne ! Jeg var ditten og datten og jeg var skyld i alting !
Grunden til jeg ved det er at min kærestes lillebror har fortalt det til min kæreste !

Vi har ikke for mange penge og for 2 år siden sad vi rigtig skidt i det og havde ikke rod til
Mad når alt var betalt og vi begyndte så at skralde og det hjalp os meget i hverdagen.

Vores familier ved det godt og min familie Sys det er fint mens kærestens familie gik fuldstændig amok på mig da de fandt ud af det for det var ulækkert og det var også min skyld at min kæreste nu stod og rodede i skralde spande !

De siger tit til
Mig at jeg er for tyk og at
Min søn på 9 mdr er for tyk ( 12,5 kg men 81 cm lang)

Nå men til det korte af det lange er at efter jeg har fundet ud af alt det og at de personligt er begyndt at snakke sådan til mig at mit forhold til
Min kæreste er ved at krakelere ! Han og jeg er slet ikke enige i drt med hvordan de er over for mig og efter det er sket sys jeg at jeg ikke kan kigge
På ham og få det dårligt !
Er så ked af det for før jeg fandt ud af de ikke ku li mig havde jeg det fint med det hele men nu, ved jeg ikke om min kærlighed til min kæreste er væk pga det! Jeg har ikke på nogen måde lyst til hverken og se hans søster eller
Mor mere ! Skal jeg bare finde mig i de er sådan og finde mig i min kæreste er ligeglad ?

Ved godt det kræver balls at gøre, men sig de skal holde deres kæft, for at sige det mildt, hvad i hede hulan bilder de sig ind at kalde dig og dit barn tykke!!??!! De skal bare lukke rumpen og blande sig udenom hvordan du og din kæreste lever!

Det de er ude på, er det du føler nu.... At splitte jer, fordi de mener at du er en dårlig indflydelse... Lad dem for guds skyld ikke gøre det, hold ud og SIG din mening til dem!

Husk på at din kæreste også sidder i klemme, for hans første kærlighed (hans mor) er ikke nem at sige fra overfor... Han vil sikkert gerne være der for dig, men hvordan kan han gøre det helt uden at såre hans mor? Hvis du forstår?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.