Andre Skizofrene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

578 visninger
7 svar
5 synes godt om
5. januar 2014

Zelene

Jamen ja, jeg lider af skizofreni. bum bum.

Ville høre om der er andre her der også er det.

Jeg er på nuværende tidspunkt på medicin. Har tænkt mig at når mig og min partner går i gang med projekt baby, så skal jeg enten være uden medicin eller have nogle andre præparater i mig som lægen har godkendt.

Vi regner med at min p-stav skal ud til september, og tænkte egentlig på om nogen ved hvornår det er fornuftigt at starte på ny medicin som er baby sikker eller hvornår det er godt at stoppe med medicin helt.

Og hvad ville du selv gøre hvis du stod i mit sted. Medicinfri eller ny medicin?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2014

SabinaMortensen

Zelene skriver:

Jeg er på nuværende tidspunkt på medicin. Har tænkt mig at når mig og min partner går i gang med projekt baby, så skal jeg enten være uden medicin eller have nogle andre præparater i mig som lægen har godkendt.

Vi regner med at min p-stav skal ud til september, og tænkte egentlig på om nogen ved hvornår det er fornuftigt at starte på ny medicin som er baby sikker eller hvornår det er godt at stoppe med medicin helt.

Og hvad ville du selv gøre hvis du stod i mit sted. Medicinfri eller ny medicin?

Hejsa 

Jeg vil gerne formidle en kontakt for dig, til min støresøster som lever med skizofreni og har gjort det i mange år. 

Hende og hendes kæreste ønsker meget et barn, og ved at hun/de har gjort netop de overvejelser du står med. 

Lad mig høre hvis du er interesseret 

Knus

Anmeld

5. januar 2014

MyLove E

Zelene skriver:

Hej.
Ville HELT sikkert snakke med min læge eller psykiater ( hvis du er tilknyttet sådan en)

Men ville med det samme sige andet medicin. For jeg forstiller mig at du ikke har det godt uden medicin. Og så en graviditet oven i !! Ikke et godt mix

Men snak med din læge. Og acceptere hvis de virkelige ikke synes det er den god idé nu! ( ved godt jeg risikerer høvl for det sidste)

Anmeld

5. januar 2014

Zelene

SabinaMortensen skriver:

Hejsa 

Jeg vil gerne formidle en kontakt for dig, til min støresøster som lever med skizofreni og har gjort det i mange år. 

Hende og hendes kæreste ønsker meget et barn, og ved at hun/de har gjort netop de overvejelser du står med. 

Lad mig høre hvis du er interesseret 

Knus

Jo tak

Anmeld

5. januar 2014

Zelene

MyLove E skriver:

Hej.
Ville HELT sikkert snakke med min læge eller psykiater ( hvis du er tilknyttet sådan en)

Men ville med det samme sige andet medicin. For jeg forstiller mig at du ikke har det godt uden medicin. Og så en graviditet oven i !! Ikke et godt mix

Men snak med din læge. Og acceptere hvis de virkelige ikke synes det er den god idé nu! ( ved godt jeg risikerer høvl for det sidste)

Du får ikk høvl.

Jeg er tilknyttet en psykiater, så ja, når jeg skrev læge mente jeg både psykiateren og min normale læge.

Tak for dit svar, og ærlighed ikke mindst

Anmeld

5. januar 2014

MyLove E

Zelene skriver:

Du får ikk høvl.

Jeg er tilknyttet en psykiater, så ja, når jeg skrev læge mente jeg både psykiateren og min normale læge.

Tak for dit svar, og ærlighed ikke mindst

Så lidt
Jeg er også selv syg med noget psykisk, de kan ikke helt finde ud af hvilken boks jeg skal placeres i. Men får anti depressiv medicin. Hvilket jeg hver fald skal de næste to år.

Jeg vil gerne ha barn nr 2, men det skal klart være i samarbejde med læger og sundhedsplejersker

alt held og lykke til dig

Anmeld

5. januar 2014

ano14316

Havde ikke set at vi var i 'prøver at blive gravid'

Anmeld

5. januar 2014

ESV

Zelene skriver:

Hvilken type skizofreni har du? Der er jo stor forskel på behandlingen af de forskellige typer og i hvor svær grad du lider af det har også betydning. Jeg vil mene at en anden type medicin vil være det bedste men godt at høre at du tænker over det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.