desperat!! addddd den slim i halsen puhhhhhhhhhhhhhh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.060 visninger
12 svar
0 synes godt om
30. juli 2009

twinsmama

hej piger så er jeg 22 uger henne i graviditeten

men har bare en slem morgenkvalme
jeg er begyndt at få ekstremt meget slim i halsen og lige meget hvor meget jeg harker og prøver at få det op så kan jeg ik det er så ubehageligt især om morgenen kan dårligt synke pga af slimen har prøvet alt nu er jeg desperat pleas hvis i har prøvet det el har råd så kom endelig med dem ved ik hva jeg skal stille op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
jeg lytter lige med her...

Anmeld

30. juli 2009

Moderator

Jeg har ikke selv prøvet det med slimen, men tror det er en ting der kommer af kvalmen, måske?

Så måske skulle du prøve det der armbånd, mod kvalme og transportsyge, som mange har haft gode erfaringer med?

Anmeld

30. juli 2009

Moderator

Zafir skriver:

Jeg har ikke selv prøvet det med slimen, men tror det er en ting der kommer af kvalmen, måske?

Så måske skulle du prøve det der armbånd, mod kvalme og transportsyge, som mange har haft gode erfaringer med?

vil lige tilføje at man skal passe på med de armbånd
Jeg var rigtig glad for mine indtil jeg pludselig opdagede store blå mærker på håndledene...de har simpelthen trykket så hårdt at de små kar er blevet ødelagt og det gjorde altså ondt (jeg har MEGET tynde håndled, og brugte dem til voksne, så tror lige man skal passe på mht. blodtilførsel osv)
knus Caroline, som valgte kvalmen

Anmeld

30. juli 2009

Moderator

Caroline86 skriver:

Jeg var rigtig glad for mine indtil jeg pludselig opdagede store blå mærker på håndledene...de har simpelthen trykket så hårdt at de små kar er blevet ødelagt og det gjorde altså ondt (jeg har MEGET tynde håndled, og brugte dem til voksne, så tror lige man skal passe på mht. blodtilførsel osv)

AI ØVVVV 
Det har jeg aldrig hørt. Jeg har kun hørt de gode historier, så jeg var så glad for at jeg kunne have det som 'backup', hvis jeg gik hen og fik helt vildt kvalme denneher gang... mmm...

Anmeld

30. juli 2009

Moderator

Zafir skriver:

AI ØVVVV 
Det har jeg aldrig hørt. Jeg har kun hørt de gode historier, så jeg var så glad for at jeg kunne have det som 'backup', hvis jeg gik hen og fik helt vildt kvalme denneher gang... mmm...

yup..jeg blev også ret chokeret... havde heller aldrig hørt at det kunne ske! jeg sov med dem én nat..vågnede midt om natten og der sov begge mine hænder..
Det virkede heller ikke helt rigtigt, så jeg smuttede dem lige af igen..hæh

Anmeld

30. juli 2009

Moderator

Caroline86 skriver:

yup..jeg blev også ret chokeret... havde heller aldrig hørt at det kunne ske! jeg sov med dem én nat..vågnede midt om natten og der sov begge mine hænder..
Det virkede heller ikke helt rigtigt, så jeg smuttede dem lige af igen..hæh

Kunne være de måske sad forkert så?... hmm...

Måske skulle man lige spørge hvor man havde købt dem...

Men det lyder godtnok ikke rart...!!

Anmeld

30. juli 2009

Moderator

Zafir skriver:

Kunne være de måske sad forkert så?... hmm...

Måske skulle man lige spørge hvor man havde købt dem...

Men det lyder godtnok ikke rart...!!

fik at vide de sad rigtig nok..men fordi man jo godt kan hæve lidt op om natten når man ligger helt stille...tænker bare at det da stadig ikke kan være meningen
Men pyt..jeg overlever uden! tuc kiks virker meget bedre

Anmeld

30. juli 2009

Ni-ko-li-ne

Caroline86 skriver:

jeg brugte mine i 20 minutter af gangen :0)

Anmeld

30. juli 2009

Ni-ko-li-ne

twinsmama skriver:

hej piger så er jeg 22 uger henne i graviditeten

men har bare en slem morgenkvalme
jeg er begyndt at få ekstremt meget slim i halsen og lige meget hvor meget jeg harker og prøver at få det op så kan jeg ik det er så ubehageligt især om morgenen kan dårligt synke pga af slimen har prøvet alt nu er jeg desperat pleas hvis i har prøvet det el har råd så kom endelig med dem ved ik hva jeg skal stille op

mht. det slim i halsen... så ved jeg at vand med citron kan hjælpe... jeg drak det selv da jeg havde astma, der kunne slimen simpelthen blive SÅ strid.... der skal være mere citron i vandet end vand, sådan en lille god tår :0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.