Hytter i sommerland sjælland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

513 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. januar 2014

Anonym trådstarter

Er der noget ved det? er der nok i sommerland sj til at det er værd at bruge 2-3 dage der? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2014

StineC

Min ærlige mening: nej så stort er det ikke og synes 1 dag er mere end rigeligt. Men det er jo en smagssag. Hvad med Bonbonland?

Anmeld

5. januar 2014

Anonym trådstarter

StineC skriver:

Min ærlige mening: nej så stort er det ikke og synes 1 dag er mere end rigeligt. Men det er jo en smagssag. Hvad med Bonbonland?

Bonbonland er simpelthen blevet så dårliGt. figuerene mangler arme og hoveder, intet bliver sat i stand, en park i forfald. Rigtig ærgeligt, jeg har mange gode barndomsminder derfra, men nej. Der vil jeg ikke ligge mine penge mere desuden er der da ikke overnatning der? Det er nemlig det vi søger lidt... Vi var i Lalandia sidste sommer, men det var alt for dyrt og kedeligt For os alle.. Så vi leder lidt efter noget andet i år.. 

Anmeld

5. januar 2014

LLN

Anonym skriver:

Er der noget ved det? er der nok i sommerland sj til at det er værd at bruge 2-3 dage der? 

Det kommer nok an på alderen på dine børn.

Hvis de er under skolealderen og elsker legepladser er der rigtig mange gode legepladser. Der er ikke så mange forlystelser for de større børn med mindre vejret er til vandlandet.

Anmeld

5. januar 2014

Anonym trådstarter

LLN skriver:

Det kommer nok an på alderen på dine børn.

Hvis de er under skolealderen og elsker legepladser er der rigtig mange gode legepladser. Der er ikke så mange forlystelser for de større børn med mindre vejret er til vandlandet.

har et barn på 3 

Anmeld

5. januar 2014

spj

Jeg vil sige ja. I hvert fald til 2 dage.
Vi var der i sommers og der var mange ting vi ikke nåede at prøve. Vi var så også 6 voksne og 4 børn hvor det kun var 2 af børnene der prøvede ting.
Det var så varmt den dag vi var der, så vi var også i badeland og det går der jo hurtigt en del tid med. Vi var kun i badeland en times tid, men kunne sagtens havde brugt meget længere tid der.
Jeg kunne godt finde på at bruge 2-3 dage der.

Anmeld

5. januar 2014

Anonym trådstarter

spj skriver:

Jeg vil sige ja. I hvert fald til 2 dage.
Vi var der i sommers og der var mange ting vi ikke nåede at prøve. Vi var så også 6 voksne og 4 børn hvor det kun var 2 af børnene der prøvede ting.
Det var så varmt den dag vi var der, så vi var også i badeland og det går der jo hurtigt en del tid med. Vi var kun i badeland en times tid, men kunne sagtens havde brugt meget længere tid der.
Jeg kunne godt finde på at bruge 2-3 dage der.

Okay. Jeg har nemlig aldrig være der, så kan ikke rigtig selv lige vurdere  Tak for svar!

Anmeld

5. januar 2014

Malthe2010

Et barn på 3 vil elske det!! Sommerland sj. Er min nabo, min søn har været der hele sommeren nærmest, og han er lige blevet 3. Og Hvis i så samtidig er så heldig at vejret er med jer de dage i er der, har de et rigtig fint badeland 

Anmeld

5. januar 2014

chael

Anonym skriver:

Hytterne er super gode... Var der i sommers... Havde 2 overnatninger og når de er gået, så har man fået sommerland nok

Men det er super godt og super hyggeligt... Det var pengene værd for os...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.