Bestilling af dåbskage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.759 visninger
9 svar
2 synes godt om
5. januar 2014

Sisse Vinther

Ja, jeg synes endnu ikke at jeg selv har evnerne til at kunne udrette det som jeg gerne selv vil se som en flot dåbskage, til vores barns dåb. Jeg har forhørt mig lidt rundt omkring, og uanset hvem jeg spørger, kender de heller ikke nogen, så spørgsmålene er:

1: Kan jeg bestille en dåbskage af en herinde?
2: Kan den laves så stor at der er nok til ca. 50 pers.?
3: Kan jeg have vedkommende på Facebook/E-mail/Mobil/Ven herinde, så han/hun ikke bliver væk igen
4: Hvad prisleje ligger det i?

Vi vil ikke vide kønnet før fødslen, og det er også umiddelbart efter denne, at det hele vil falde på plads. Jeg bor i Ribe, Sønderjylland, og der kommer gæster fra Sverige, Sjælland, Lolland, Falster, Fyn, Midtjylland og Sønderjylland. Så hvis du befinder dig i Nordjylland, kan det måske godt blive et mindre problem at få den fragtet ned til os.

Jeg poster lige et par billeder af nogle kager jeg har fundet på nettet -det er lignende dét jeg ønsker mig.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2014

Sisse Vinther

Hov, det er da vist gået lidt galt med de billeder...

Anmeld

5. januar 2014

Lucky05

Sisse Vinther skriver:

Ja, jeg synes endnu ikke at jeg selv har evnerne til at kunne udrette det som jeg gerne selv vil se som en flot dåbskage, til vores barns dåb. Jeg har forhørt mig lidt rundt omkring, og uanset hvem jeg spørger, kender de heller ikke nogen, så spørgsmålene er:

1: Kan jeg bestille en dåbskage af en herinde?
2: Kan den laves så stor at der er nok til ca. 50 pers.?
3: Kan jeg have vedkommende på Facebook/E-mail/Mobil/Ven herinde, så han/hun ikke bliver væk igen
4: Hvad prisleje ligger det i?

Vi vil ikke vide kønnet før fødslen, og det er også umiddelbart efter denne, at det hele vil falde på plads. Jeg bor i Ribe, Sønderjylland, og der kommer gæster fra Sverige, Sjælland, Lolland, Falster, Fyn, Midtjylland og Sønderjylland. Så hvis du befinder dig i Nordjylland, kan det måske godt blive et mindre problem at få den fragtet ned til os.

Jeg poster lige et par billeder af nogle kager jeg har fundet på nettet -det er lignende dét jeg ønsker mig.

"Mias lækkerier" på facebook. (min veninde)

hun laver rigtig fine kager. 

Anmeld

5. januar 2014

Dot D

Jeg har lavet den, der står "Isabella" på, og jeg bor i Gassum lige lidt nord for Randers - altså Midtjylland.

Har du nogen idé om, hvornår det bliver? Jeg studerer nemlig og skal op til en masse eksamener her i foråret, og så er det ikke sikkert det passer...

Anmeld

5. januar 2014

Sisse Vinther

Dot D skriver:

Jeg har lavet den, der står "Isabella" på, og jeg bor i Gassum lige lidt nord for Randers - altså Midtjylland.

Har du nogen idé om, hvornår det bliver? Jeg studerer nemlig og skal op til en masse eksamener her i foråret, og så er det ikke sikkert det passer...

Jeg er sat til 7. maj, så regner med at føde en gang i maj. Og så holder vi dåb i juli hvor folk har ferie, så alle kan komme, da de jo kommer langvejsfra.

Anmeld

5. januar 2014

Dot D

Sisse Vinther skriver:

Jeg er sat til 7. maj, så regner med at føde en gang i maj. Og så holder vi dåb i juli hvor folk har ferie, så alle kan komme, da de jo kommer langvejsfra.

Ok, så kunne der være mulighed...

Jeg ved selvfølgelig ikke, om vi har ferie og er hjemme, men hvis vi er, er det da muligt at lave en "bette" kage

Anmeld

5. januar 2014

VIPpigen

Stinna er herinde, men er også at finde på fb, bare søg på hjertekagen. Hun lavede vores dåbskage, den kan ses i hendes album. 3 lag høj, og tror den var til 50-60 personer. Hun bor i middelfart, og er godkendt til at må lave dem, og sælge

Anmeld

5. januar 2014

Sisse Vinther

Dot D skriver:

Ok, så kunne der være mulighed...

Jeg ved selvfølgelig ikke, om vi har ferie og er hjemme, men hvis vi er, er det da muligt at lave en "bette" kage

Det ville være helt super!
Har du en idé om prisleje?

Anmeld

5. januar 2014

Sisse Vinther

VIPpigen skriver:

Stinna er herinde, men er også at finde på fb, bare søg på hjertekagen. Hun lavede vores dåbskage, den kan ses i hendes album. 3 lag høj, og tror den var til 50-60 personer. Hun bor i middelfart, og er godkendt til at må lave dem, og sælge

Kan ikke lige umiddelbart finde hende.
Har hun en facebook gruppe/side, eller kan du hendes fulde navn?

Anmeld

5. januar 2014

VIPpigen

Sisse Vinther skriver:

Kan ikke lige umiddelbart finde hende.
Har hun en facebook gruppe/side, eller kan du hendes fulde navn?

Det  her er hendes side

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.