Dåbs bord

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.692 visninger
13 svar
1 synes godt om
5. januar 2014

NannaMKG

Hej alle sammen jeg skal holde min datters dåbs her den 18, og ved ikke hvordan der skal pyntes op på væg og bord Så hvis der nogle der har billeder af deres børns dåb vil jeg meget gerne se dem, eller ideer til hvordan det kan være 

Mange tak. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2014

ramona

dengang vores søn blev døbt lavede jeg et fodtryk af ham som jeg brugte til at klippe små fødder ud med i karton som jeg brugte til at ligge som fodspor hen over bordet. For at lave skabelonen mener jeg jeg puttede vand på hans fod og så mod et stykke pap så kunne jeg tegne omkring det våde på pappet og havde min skabelon.

derudover havde jeg købt de der glasvaser til en enkelt blomst. hvori jeg puttede hvide gerber og havde blå frugtfarve i vandet. og bandt bånd om vaserne hvor jeg havde hængt sutter fast i

Til sidste havde vi haft en mand ude og sætte heliumballoner op på alle stolene mens vi var i kirke.

Ved ikke rigtig hvordan man sætter billeder herind.

Håber det måske kunne være med til lidt inspiration, rigtig god dåbsdag

Anmeld

5. januar 2014

cwl

Her er mit andet barns bord til dåben.

Billede 1. bordet i helhed

Billede 2. barnevogne som pynt - selv lavet og stod rundt omkring på bordet

billede 3. små servietholdere - selv lavet

billede 4. små sko som bordkort og med lidt slik i - selv lavet
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. januar 2014

PernilleogLouis

tror jeg har vist før men her er det igen

Anmeld

5. januar 2014

NannaMKG

ramona skriver:

dengang vores søn blev døbt lavede jeg et fodtryk af ham som jeg brugte til at klippe små fødder ud med i karton som jeg brugte til at ligge som fodspor hen over bordet. For at lave skabelonen mener jeg jeg puttede vand på hans fod og så mod et stykke pap så kunne jeg tegne omkring det våde på pappet og havde min skabelon.

derudover havde jeg købt de der glasvaser til en enkelt blomst. hvori jeg puttede hvide gerber og havde blå frugtfarve i vandet. og bandt bånd om vaserne hvor jeg havde hængt sutter fast i

Til sidste havde vi haft en mand ude og sætte heliumballoner op på alle stolene mens vi var i kirke.

Ved ikke rigtig hvordan man sætter billeder herind.

Håber det måske kunne være med til lidt inspiration, rigtig god dåbsdag

Mange tak, det med balloner på stolene havde jeg lidt tænkt på. Rigtig sød ide det med foden  

Anmeld

5. januar 2014

NannaMKG

cwl skriver:

Her er mit andet barns bord til dåben.

Billede 1. bordet i helhed

Billede 2. barnevogne som pynt - selv lavet og stod rundt omkring på bordet

billede 3. små servietholdere - selv lavet

billede 4. små sko som bordkort og med lidt slik i - selv lavet

Mange tak 

Anmeld

5. januar 2014

NannaMKG

PernilleogLouis skriver:

tror jeg har vist før men her er det igen

Mange tak 

Anmeld

5. januar 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
NannaMKG skriver:

Hej alle sammen jeg skal holde min datters dåbs her den 18, og ved ikke hvordan der skal pyntes op på væg og bord Så hvis der nogle der har billeder af deres børns dåb vil jeg meget gerne se dem, eller ideer til hvordan det kan være 

Mange tak. 

jeg har desværre ikke billeder af bordene før vi satte os til bords, men vi holdte det på en restaurant hvor de havde dækket bordene med hvide duge, hvide lysestager med lyseblå lys & lyseblå satinbånd og blomsterarrangementer med storke m. baby i næbbet. De lyseblå servietter havde min svigermor foldet som trøjer (jeg har fundet billedet på nettet for at du kan se hvad jeg mener)....

Anmeld

5. januar 2014

tioyv

NannaMKG skriver:

Mange tak. 

vores så sådan ud  

Anmeld

5. januar 2014

NannaMKG

tioyv skriver:

vores så sådan ud  

Kan godt lide det i har gjort med det bestik på billede, i har kun bundet om det og ikke os om servietten vel?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.