luiphine skriver:
hej alle.
Jeg skriver egentlig denne tråd, da jeg bliver nød til at vise om jeg er den eneste der er en kylling hvad opkast angår?! Min lille pige på lige knap 3, vågnede for få timer siden og kastede op ( og det skal lige siges hun tager det fantastisk flot, i forhold til mor her)
problemet er at jeg går helt i panik, jeg ryster og bliver med ét fysisk dårlig. Jeg vender og drejer i hovedet hvad det er og om det er noget hun har spist. Og til sidst, er det noget der smitter!!! Det er frygteligt at have det sådan her. det påvirker jo hverdagen herhjemme når jeg lever i evig angst for opkast. er der andre der har haft det sådan og måske ligger inde med gode råd? Vil hade mig selv hvis jeg fører min angst videre til min datter.
Knus ud og kram herfra
Uhhh nej, du er bestemt ikke alene!
Øv, hvor jeg også hader opkast
Jeg kan ikke have det! Isabella havde omgangen i august lige efter hun var startet i børnehave, så kæresten tog hende mens jeg var højgravid.
Opkast siger ham heldigvis ikke noget - og mig, ja jeg piber bare ved tanken. Det er forfærdeligt at have det sådan, og jeg skammer mig lidt, for det er jo egentlig ganske naturligt, hvis man får sådan en omgang.
Hun er meget køresyg, og 5 min i bus, så står det ud i stråler af hende, så jeg tager ikke bussen med hende. Jeg vil hellere end gerne gå de 30 min det tager at gå til centrum - blot for at slippe for opkast 
Anmeld