Ægløsning tros højt HCG

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.065 visninger
4 svar
1 synes godt om
4. januar 2014

Manna

Efter en slem omgang med abort i uge 11, fik jeg mens efter 17 dage.

De sidste 2 dage har jeg blødt lidt igen (ca 9 dage efter mens start) og har lavet en positiv ægløsningstest i aften.

Min cyklus er 24-25 dage og jeg har normalt positiv ægløsningstest 12 dage før forventet mens. Det hele passer denne gang på trods af abort.

Jubiiii..det er weekend og vi har tid til sex.

Håbet lever

Men her er noget mystisk: man skulle jo ikke kunne få ægløsning, så længe man er gravid. Som sagt kom min mens 17 dage efter aborten (medicinsk). Som sagt har jeg ægløsning ca 12 (10-11) dage før mens. Tolv dage før min første mens efter aborten var mit HCG 80 og ugen efter18. Dvs. min krop burde vel have troet, jeg var gravid som følge af HCG niveauet.

Skulle det overhovedet kunne lade sig gøre?

Fik jeg mens som følge af pludseligt fald i HCG

Eller som følge af ægløsning + ingen befrugtning?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2014

esioul

Manna skriver:

Efter en slem omgang med abort i uge 11, fik jeg mens efter 17 dage.

De sidste 2 dage har jeg blødt lidt igen (ca 9 dage efter mens start) og har lavet en positiv ægløsningstest i aften.

Min cyklus er 24-25 dage og jeg har normalt positiv ægløsningstest 12 dage før forventet mens. Det hele passer denne gang på trods af abort.

Jubiiii..det er weekend og vi har tid til sex.

Håbet lever

Men her er noget mystisk: man skulle jo ikke kunne få ægløsning, så længe man er gravid. Som sagt kom min mens 17 dage efter aborten (medicinsk). Som sagt har jeg ægløsning ca 12 (10-11) dage før mens. Tolv dage før min første mens efter aborten var mit HCG 80 og ugen efter18. Dvs. min krop burde vel have troet, jeg var gravid som følge af HCG niveauet.

Skulle det overhovedet kunne lade sig gøre?

Fik jeg mens som følge af pludseligt fald i HCG

Eller som følge af ægløsning + ingen befrugtning?

Har du testet med æl teste flere dage i træk?

HCG kan jo give udslag på ÆL teste.

Anmeld

4. januar 2014

Manna

esioul skriver:

Har du testet med æl teste flere dage i træk?

HCG kan jo give udslag på ÆL teste.

Ja, det glemte jeg at skrive.

Jeg har lavet en stribe af ualmindelig  svage ÆL-tests de sidste 8 dage.

Jeg havde en tæt på positiv test på tidspunktet for den forventede ægløsning inden min mens, fordi jeg om natten havde haft ægløsningssmerter og lav temperatur. Men det var jo tåbeligt at teste - netop pga. HCG. Den dag var HCG 80.

Jeg fik taget blodprøve for HCG i torsdags, men nåede desværre ikke at få resultatet inden weekenden

Anmeld

4. januar 2014

esioul

Manna skriver:

Ja, det glemte jeg at skrive.

Jeg har lavet en stribe af ualmindelig  svage ÆL-tests de sidste 8 dage.

Jeg havde en tæt på positiv test på tidspunktet for den forventede ægløsning inden min mens, fordi jeg om natten havde haft ægløsningssmerter og lav temperatur. Men det var jo tåbeligt at teste - netop pga. HCG. Den dag var HCG 80.

Jeg fik taget blodprøve for HCG i torsdags, men nåede desværre ikke at få resultatet inden weekenden

Mon ikke den er god nok så.

Anmeld

4. januar 2014

Manna

esioul skriver:

Mon ikke den er god nok så.

Blodprøen i torsdags var en sidste test for at tjekke, at HCG var ude af kroppen efter aborten. Den blev forhalet i 14 dage pga. julen og nytåret.

¨Hvis du misforstod...?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.