Pomp deluxe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

525 visninger
9 svar
1 synes godt om
4. januar 2014

Anonym trådstarter

Nogen der har handlet der for nylig og stadig ik fået deres varer?

jeg handlet hos dem den 27/12 og handlet samtidig hos et andet firma det andet firma fik jeg varer fra allerede i mandags men hos pomp deluxe står min ordre stadig som afventer. Andre der endnu heller ik har modtaget deres? Syns det tager tid. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2014

L&V

Anonym skriver:

jeg handlet hos dem den 27/12 og handlet samtidig hos et andet firma det andet firma fik jeg varer fra allerede i mandags men hos pomp deluxe står min ordre stadig som afventer. Andre der endnu heller ik har modtaget deres? Syns det tager tid. 

Yeps jeg har heller ik fået mit

Anmeld

4. januar 2014

StudPsyk

Anonym skriver:

Fra deres hjemmeside:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. januar 2014

anynom

Anonym skriver:

Det fremgår tydeligt i min ordrebekræftigelse, at varerne først bliver afsendt 8-10 hverdage efter køb.

Anmeld

4. januar 2014

Mamalou

Jeg handlede også den 27. dec og har fået SMS fra Post Danmark om, at de kommer med pakken mandag. Der var information omkring, at leveringstiden var 8-10 arbejdsdage i mailen med bekæftigelse af handlen

Anmeld

4. januar 2014

JH12

Pompdelux er altid lidt længere end andre om at få sendt varerne.
Og særligt her i udsalgs tiden er ventetiden endnu længere hvilket de også gør opmærksom på

Anmeld

4. januar 2014

Anonym trådstarter

Okay tak for svar alle sammen. Vi afventer og ser tiden an 

Anmeld

4. januar 2014

FruJacobsen

Jeg bestilte også d. 27/12 og venter også stadig på mit. Mærkeligt, da min søster og jeg bestilte samtidig og hun modtog sit om d. 2/1! Men mon ikke det dukker op

Anmeld

4. januar 2014

tweety2060

Jeg bestilte også d 27\12 og fik varene igår. Men de har 8-10 dags til levering.
DEsuden havde de besvær med mails og måtte hente bestillingerne i 'nethimlen' fordi der havde været SÅ stort tryk på!!
Mon ikke de er lige på trapperne.
HAr du fået en bekræftigelse?

Anmeld

5. januar 2014

Anonym trådstarter

tweety2060 skriver:

Jeg bestilte også d 27\12 og fik varene igår. Men de har 8-10 dags til levering.
DEsuden havde de besvær med mails og måtte hente bestillingerne i 'nethimlen' fordi der havde været SÅ stort tryk på!!
Mon ikke de er lige på trapperne.
HAr du fået en bekræftigelse?

Jeps ordre bekræftelse med ordre nr og det hele. Og når jeg går ind på mine sider står den bare som afventer. Men nu ser  vi om et par dage om der ik er sket noget. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.