5+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
2 svar
0 synes godt om
4. januar 2014

Anonym trådstarter

Ja, jeg er 5+0, hvis jeg altså er noget. Testede bragene negativt igår morges.. Men idag så jeg tilfældigt ned i spanden, og der var den lidt svagt positiv. Burde jeg ikke godt ha testet positivt igår inden for de 5 minutter, hvis jeg altså er gravid, da jeg jo ville være 4+6?? Eller er der håb endnu?? Er en streg en streg, eller kan man absolut godt droppe håbet om en positiv test, da den jo var 1 dag gammel??
Mhm..
Hilsen kvinden der meget gerne vil være gravid!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2014

Mimic

Anonym skriver:

Ja, jeg er 5+0, hvis jeg altså er noget. Testede bragene negativt igår morges.. Men idag så jeg tilfældigt ned i spanden, og der var den lidt svagt positiv. Burde jeg ikke godt ha testet positivt igår inden for de 5 minutter, hvis jeg altså er gravid, da jeg jo ville være 4+6?? Eller er der håb endnu?? Er en streg en streg, eller kan man absolut godt droppe håbet om en positiv test, da den jo var 1 dag gammel??
Mhm..
Hilsen kvinden der meget gerne vil være gravid!

Den er ikke gyldig efter de 5 min, jeg tested først positiv i uge 8, så jo, lidt håb er der vel endnu

Anmeld

4. januar 2014

Manna

Tja de sidste to gange jeg er blevet gravid var den god nok.

Men du kan jo godt risikere at det bliver til en mislykket biokemisk graviditet.

Slå lidt koldt vand i blodet og test igen om 2 dage.

Som jeg kan forstå det - af at have fulgt med på baby.dk er der mange, som tester positivt sent.

Held og lykke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.