På denne smukke lørdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2014

christina92

grinny skriver:

Blev Isaac begravet!

Det var en hård dag, og alligevel fandt både kæresten og jeg en indre ro, nu ved vi hvor han er, nu kan vi besøge ham 

Da vi først ankom til kirken faldt der så smukt et lys på hans lille kiste, så er sikker på at der er blevet taget godt imod ham hvor end han nu er. Præsten havde, efter mit ønske, velsignet ham inden begravelsen og selvom man normalt ikke gør det, havde han også valgt at døbe ham.

Trods det var en sørgelig dag så har den alligevel været rigtig smuk.

Min bror, som skulle have været Gudfar, bar kisten ud af kirken og hen til graven, på den måde følte jeg at han stadig har en Gudfar og han er blevet båret 

Han ligger nu i samme grav som min kærestes mor, så farmor passer helt sikkert godt på ham, vores lille søn.

Isaac Gabriel Friis Pedersen, mor og far elsker dig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2014

tarkoflen

Og så sidder jeg og tuder over hvor smukt du beskriver denne dag. Det var en smuk dag at sende jeres lille engel afsted på, og hvor er det godt, at farmor passer på jeres lille isaac smukt at gudfar bar ham det sidste stykke

Hvor er det bare uretfærdigt, at l skulle miste jeres lille søn!

Godt l kan finde lidt ro, i alt det kaos der må være lige nu.

Min dybeste medfølelse og tanker går til jer.

Anmeld

4. januar 2014

Kløver

Er glad for at det blev en smuk dag, trods alt. Håber lykken må være med jer i resten af det nye år

Anmeld

4. januar 2014

AnthonsMor

grinny skriver:

Blev Isaac begravet!

Det var en hård dag, og alligevel fandt både kæresten og jeg en indre ro, nu ved vi hvor han er, nu kan vi besøge ham 

Da vi først ankom til kirken faldt der så smukt et lys på hans lille kiste, så er sikker på at der er blevet taget godt imod ham hvor end han nu er. Præsten havde, efter mit ønske, velsignet ham inden begravelsen og selvom man normalt ikke gør det, havde han også valgt at døbe ham.

Min bror, som skulle have været Gudfar, bar kisten ud af kirken og hen til graven, på den måde følte jeg at han stadig har en Gudfar og han er blevet båret 

Han ligger nu i samme grav som min kærestes mor, så farmor passer helt sikkert godt på ham, vores lille søn.

Det er så uretfærdigt

Anmeld

4. januar 2014

lineog4

Kæmpe kram - har ikke mange ord i dag. Men det giver en masse minder og en masse billeder at læse dine ord.

Og ja jeres lille Isaac er velkommen der hvor han er kommet, men jeg er sikker på han var endnu mere velkommen i dine arme.

Anmeld

4. januar 2014

rimor

Sender de varmeste tanker jeres vej

Anmeld

4. januar 2014

Loa

mit hjerte bløder for jer....

Er sikker på han bliver elsket og passet godt på der hvor han er nu...

Anmeld

5. januar 2014

Dot D

Sikke smukt du beskriver den gribende afsked med jeres elskede dreng....

Jeg er så ked af det på jeres vegne, at I ikke vil have ham hos jer hele tiden, men glæder mig på jeres vegne over, at I kan besøge ham, så tit I har lyst, glæder mig over, at han fik sin gudfar - og at farmor passer på ham til I ses igen

Anmeld

5. januar 2014

Lilje82

grinny skriver:

Blev Isaac begravet!

En tanke til jer. Dejligt I trods alt nu har et sted at besøge ham

Anmeld

5. januar 2014

Ciss

Det lyder så fint - utrolig trist men gjort på en rigtig fin måde.

Og et nydeligt navn!

Godt at I endelig har et sted at gå til ham.

De bedste ønsker for jer begge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.