Pigent skriver:
Tak for jeres svar 
Jeg har det ikke godt med de skal finde noget til mig da, de altid giver mig noget som jeg aldrig får brugt fordi de ikke sidder godt. Jeg rimelig smal rundt om så oftest vil de have bh skal sidde vildt stram på mig og det kan jeg ikke have.
Det er meningen den skal sidde stramt, eller ikke stramt stramt, men de skal sidde godt til. 
Jeg bruger mindre omkreds end dig, og mine er ikke til at føle de er stramme.
Den skal jo også sidde godt inden du køber den, så næste gang du er inde og prøve så ville jeg da klart købe den hvis den sidder godt. Det er jo ikke fordi man skal købe det de kommer med, det er bare et forslag og i den rigtige størrelse. Man kan sagtens sige nej tak.
Men du skal selvfølgelig føle dig godt tilpas i det. Det er jo en BH man har på hver dag, så selvfølgelig skal det sidde godt. Jeg synes bare selv personligt at man skal ind og prøve, men jeg kan godt se med dine erfaringer at det ikke lige er endt ud med de bedste.
Men prøv da at købe de to på linket, så ved du om de er bedre eller ej.
For øvrigt, har jeg også haft god erfaring med Calvin Klein som en skriver længere oppe, og ellers har jeg erfaret at Missya er et godt mærke der passer til mig. Det er selvfølgelig en smagssag og personligt hvad man mest er til. Held og lykke med BH jagten. 
Anmeld