Anbefal den bedste begyndersko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2014

2babygirls

Pylle3 skriver:

Vi har været glade for bundgaard og Kennedy sko som begynder sko med blød bund.

Vi havde også en Bundgaard til den store men syntes ikke den støttede meget ved ankelen selvom den var høj... Må Google Kennedy skoen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2014

2babygirls

CAWI skriver:

Vi havde vores dreng med ud i butikken og prøve. Og det tog altså kun 5 min.
Han fik nogle super gode indendørs fra Skofus, og nogle udendørs fra Bundgaard.
De passede godt på hans brede fødder.
Desuden er det altid godt med lidt råd og vejledning når man køber sko.
(og der siger jeg, selvom jeg selv ved en masse om sko, da min mor selv har haft skobutik)

Har en stor pige på 3 så kender alt til det med sko, men derfor kan man godt søge erfaring fra andre

Anmeld

4. januar 2014

De3Guldklumper

2babygirls skriver:

Vi havde også en Bundgaard til den store men syntes ikke den støttede meget ved ankelen selvom den var høj... Må Google Kennedy skoen

Min søn har en bred fod og derfor var den god.

Min datter havde Kennedy - hun har en smal fod.

Og derfor synes jeg det bedste er er taget dem med i butikken og få hjælp - netop så man får noget som sidder som det skal men det gør vi jo hver især forskelligt og hvis i helst bare bestille på nettet så er det jo sådan i gør

Anmeld

4. januar 2014

De3Guldklumper

Ved ikke om superfit laver begynder sko med blød bund - de er nemlig også smalle i det hvis det er.

Anmeld

4. januar 2014

2babygirls

Pylle3 skriver:

Min søn har en bred fod og derfor var den god.

Min datter havde Kennedy - hun har en smal fod.

Og derfor synes jeg det bedste er er taget dem med i butikken og få hjælp - netop så man får noget som sidder som det skal men det gør vi jo hver især forskelligt og hvis i helst bare bestille på nettet så er det jo sådan i gør

Herhjemme har vi smalle fødder, og ecco har hittet, men de laver ikke begyndersko så vidt jeg ved..

Synes bare udvalget er bedre på nettet, gider ikke ud i 4 butikker fordi de ikke har den jeg vil have

Anmeld

4. januar 2014

2babygirls

Pylle3 skriver:

Ved ikke om superfit laver begynder sko med blød bund - de er nemlig også smalle i det hvis det er.

Det må jeg lige lure

Anmeld

4. januar 2014

Francisca

2babygirls skriver:

Ja, giv lyyyyd... Eller link til en lille pige!!

Da vores datter kravlede og begyndte at gå rundt med støtte købte jeg skindsko med blød bund hvor der var gummi og læder. De var fra mærket petit nord. De var super gode kan helt klar anbefale dem. Min datter har også smal fod. Da hun begyndte at gå fik hun pom d' api sko som var de bedste og mest slidstærke sko jeg har set de sad så godt på foden og støttede perfekt.

Her har hun skindfutter på
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. januar 2014

2babygirls

Francisca skriver:

Da vores datter kravlede og begyndte at gå rundt med støtte købte jeg skindsko med blød bund hvor der var gummi og læder. De var fra mærket petit nord. De var super gode kan helt klar anbefale dem. Min datter har også smal fod. Da hun begyndte at gå fik hun pom d' api sko som var de bedste og mest slidstærke sko jeg har set de sad så godt på foden og støttede perfekt.

Her har hun skindfutter på

Øy de ser lækre ud, dem må jeg lige Google!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.