Dåbskage :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2014

ano14316

emiliedamm skriver:

Hold Op - Hvor er du bare dygtig !!!!!!!!!!! 

Total flotte kager. !!! Og de ser vildt lækre ud 

Mange tak...

Jeg bliver så glad når der er nogen der kan lide de kager jeg laver...

Det er meget vigtigt for mig at de også smager godr... Går meget op i at bruge gode råvarer, alt er lavet fra bunden. De sidste jeg har lavet er jeg begyndt at overtrækket i hjemmelavet mmf, som smager af skumfidus mixet med råmacipan for en meget bedre smag end fondanten, pyntet er selvfølgelig stadig i fondant.

Når de bliver skåret minder de også mere om en alm lagkage i fordelingen af bunde og fyld, altså mere fyld end bund og så lavet jeg hjemmebagte lagkagebunde... Kan selvfølgelig sagtens lave alle mulige andre, det er bare sådan jeg bedst selv kan lide det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2014

Emilie91

ano14316 skriver:

Mange tak...

Jeg bliver så glad når der er nogen der kan lide de kager jeg laver...

Det er meget vigtigt for mig at de også smager godr... Går meget op i at bruge gode råvarer, alt er lavet fra bunden. De sidste jeg har lavet er jeg begyndt at overtrækket i hjemmelavet mmf, som smager af skumfidus mixet med råmacipan for en meget bedre smag end fondanten, pyntet er selvfølgelig stadig i fondant.

Når de bliver skåret minder de også mere om en alm lagkage i fordelingen af bunde og fyld, altså mere fyld end bund og så lavet jeg hjemmebagte lagkagebunde... Kan selvfølgelig sagtens lave alle mulige andre, det er bare sådan jeg bedst selv kan lide det...

ååååååååårh stop stop stop mine tænder løber i vand ... NØJ hvor lyder det bare meeeega lækkert  

Du siger bare til hvis du mangler en kage-tester, jeg er ikke særlig kritisk men jeg er sulten.  haha .... 

EJ de ser total gode ud .. Jeg vil da hvertfald gemme din mail til hvis jeg en dag skal bruge en lækker kage ... 

Anmeld

4. januar 2014

ano14316

emiliedamm skriver:

ååååååååårh stop stop stop mine tænder løber i vand ... NØJ hvor lyder det bare meeeega lækkert  

Du siger bare til hvis du mangler en kage-tester, jeg er ikke særlig kritisk men jeg er sulten.  haha .... 

EJ de ser total gode ud .. Jeg vil da hvertfald gemme din mail til hvis jeg en dag skal bruge en lækker kage ... 

Hehe det skal jeg huske.. :-D

Anmeld

4. januar 2014

M &.I

ano14316 skriver:

Hej... Jeg laver også kager, kan godt lave de ting du viser der...
Her får du lige lidt billeder..

Du kan sende mig en pb, men hvad du ønsker og til hvor mange så giver jeg dig en pris tilbage...

Jeg bor mellem Helsinge og Hillerød..

Det er i øvrigt nogen meget meget fine kager du har vist, du har virkelig god stil! Jeg vil rigtig gerne lave din kage...  

hvis du skulle lave svampebob kage hvad er så prise?? ca 12-13 personer..

Anmeld

4. januar 2014

ano14316

I.M skriver:

hvis du skulle lave svampebob kage hvad er så prise?? ca 12-13 personer..

Jeg skriver lige til dig i pb..

Anmeld

4. januar 2014

M &.I

ano14316 skriver:

Jeg skriver lige til dig i pb..

ja ok

Anmeld

5. januar 2014

Anna2706

ano14316 skriver:

Du kan sende mig en pb, men hvad du ønsker og til hvor mange så giver jeg dig en pris tilbage...

Det er i øvrigt nogen meget meget fine kager du har vist, du har virkelig god stil! Jeg vil rigtig gerne lave din kage...  

Har sendt en pb  Dine kager er virkelig flotte og godt lavet! 

Anmeld

5. januar 2014

NannaMKG

ano14316 skriver:

ej hvor er du dygtig, hvor meget tager du for en kage til 40-50 mennesker? 

Anmeld

5. januar 2014

ano14316

NannaMKG skriver:

ej hvor er du dygtig, hvor meget tager du for en kage til 40-50 mennesker? 

Sender dig en pb..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.