hvilket legetøj hitter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2014

Alberthe_iben

Team Putte skriver:

helt sikkert! Det lyder rigtig spændende De kan ikke tegne udenfor måtten?

jo det kan de godt, men der sker intet ved det. der er ikke farve i tusserne! Det svare til at du tog en pensel og dyppede i lidt vand, ikk mere end det. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2014

Alberthe_iben

prøver lige at sende et billed

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. januar 2014

Team Putte

Alberthe_iben skriver:

jo det kan de godt, men der sker intet ved det. der er ikke farve i tusserne! Det svare til at du tog en pensel og dyppede i lidt vand, ikk mere end det. 

det lyder skide smart!

Anmeld

4. januar 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
ano14316 skriver:

Det er også sådan nogen vi har fra djeco men årstider....

Til ts - Når jeg mangler inspiration kigger jeg meget på lirumlarumlegde har sindssygt meget lækkert legetøj

Ja der er rigtig meget fint nemlig. Jeg kan super godt lide djeco legetøj i det hele taget

Anmeld

4. januar 2014

Team Putte

Alberthe_iben skriver:

prøver lige at sende et billed

det tror jeg faktisk jeg har set men troede bare det var alm tusser og så tænkte jeg bare det ikke skulle i nærheden af mit gulv

Anmeld

4. januar 2014

ano14316

Team Putte skriver:

det tror jeg faktisk jeg har set men troede bare det var alm tusser og så tænkte jeg bare det ikke skulle i nærheden af mit gulv

Ja er også ret vild med djeco..

Især det der zoo block...

Anmeld

5. januar 2014

Clisolka

Team Putte skriver:

Hehe okay hvad er dine erfaringer med farver?

Det skal være nogle af de små  - dem med spidser knækker hurtigt spidsen, hvis hun får trykket for hårdt (hvilket hun er ret god til) 

Anmeld

5. januar 2014

Team Putte

Babymor1013 skriver:

Det skal være nogle af de små  - dem med spidser knækker hurtigt spidsen, hvis hun får trykket for hårdt (hvilket hun er ret god til) 

Arh.. Godt råd! Det havde jeg slet ikke tænkt på!

Anmeld

6. januar 2014

MortilElias2010

Team Putte skriver:

Vi er ved at opdatere legetøjet på min datters værelse.. Hun er 1 1/2 år savner lidt inspiration til hvad vi skal købe.. Hun har lige fået legekøkken i julegave og vi har selv lige købt skinner til hendes duplo tog (Lego generelt er godt) 11 træpuslespil og en bondegård fra fisher Price

hvad hitter hos jeres omkring de 2 år?

Lærred, pensler, fingermaling, musikinstrumenter - guitar fx. Modellervoks og tilbehør, børnesaks, lim, genbrugsmaterialer - fantasien kender ingen grænser  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.