Det der med sex og bagefter :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2014

B&J

det med at blive i sengen efter sex er møg hammer usundt, man skal jo helst ud og tisse efter sex for ellers kan det sætte sig til blærebetændelse, og jeg tror nogle kan blive gravide hurtigt andre har det svært som du siger han har dårlig sæd jamen så kan det jo tage tid ikke altid men ind i mellem kan det jo.

og tror mere på vitaminer og evt. vægttab hvis man vejer en del for meget. det med tøj og kroppen oppe osv. den tror jeg ikke på, men det er jo hver sin mening

men håber snart det bliver jeres tur

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2014

modesty

Så ringede kærestens kammerat lige og sagde de var gravide  Glad på deres vegne, men hamrende jaloux er vi begge .

Min kæreste og jeg har prøvet 1år . Han fik testet dårlig sædkvalitet efter kemo terapi .

Nu skal vi til lægen for a hører hvad næste trin så er

Vi er selv begyndt på vitaminer . B-daddy og alm vitamin pille

Min kæreste og hans kammerat snakkede lidt om hvad de gjorde .

De havde følgende tips :

- Kvinde bliver i sengen efter sex evt til dagen efter med sæden i sig . (hvis det er om aftenen).

- Manden skal ligge øverst og blive langt oppe når han kommer .

- Løse underbukser til manden .

Har i andre gode fif ?

Ingen af de fifs har hold i noget - det er myter. Hvis de er blevet hurtigt gravide, har det ikke været derfor.

Hvis han har dårlig sædkvalitet, er det en god idé at vente 3-4 dage mellem udløsning for at optimere antallet af spermier.

Drop røg, kaffe og drik moderat. Spis sundt og dyrk moderat motion. Det er de bedste råd I kan få.

Anmeld

4. januar 2014

modesty

Februar-Baby<3 skriver:

Hmm det med varme og mænd lyder da lidt underligt, hvad gør de så om sommeren eller hvis man bor i et varmt land

Det har noget at sige, men det skal være MEGET varmt. Hvis manden f.eks har haft høj feber kan det nedsætte sædkvaliteten i en måneds tid. Men der er den høje varme jo også internt i kroppen. Sauna er heller ikke en god idé, men der er jo også MEGET varmt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.