Hjælp med g-test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

465 visninger
6 svar
1 synes godt om
4. januar 2014

hl85

Hej alle.

Er ved at blive sindsyg. tog denne test i torsdags. Min mens sluttede d. 13/12-13 så ville jo ikke være så langt henne. Min mens er meget ureglmæssig så ved ikke hvornår jeg ville få min mens igen. Det er nu sådan at efter i torsdags da jeg tog testen om eftermiddagen har jeg kun kunne teste negativ. Hvad betyder det?

Håber så meget i vil hjælpe

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2014

Sandratoft

hl85 skriver:

Hej alle.

Er ved at blive sindsyg. tog denne test i torsdags. Min mens sluttede d. 13/12-13 så ville jo ikke være så langt henne. Min mens er meget ureglmæssig så ved ikke hvornår jeg ville få min mens igen. Det er nu sådan at efter i torsdags da jeg tog testen om eftermiddagen har jeg kun kunne teste negativ. Hvad betyder det?

Jeg kan godt se streg nr 2

Anmeld

4. januar 2014

hl85

Mente jeg nok også men kan kun teste negativ igår og idag. Hvad skal jeg tro ved du det?

Anmeld

4. januar 2014

WantingBaby2012

hl85 skriver:

Hej alle.

Måske en bio 

Hvis man tester meget tidligt er der desværre en chance for at graviditeten går i sig selv igen. Hvornår forventer du mens igen? 

Anmeld

4. januar 2014

hl85

Altså det meget svært at vide da min mens er alt fra ca 30 dage til 40 dage. Ved dog jeg havde ægløsning i sidste uge omkring juleaften. Ved ikke om jeg derudfra kan regne mig frem til noget?

Grunden til at jeg testede var fordi jeg havde det rigtig skidt med mens smerter og meget kvalme og det har jeg stadigvæk.

Men det eneste positive er da at vi så kan selvom det er en bio. Det er første måned hvor vi prøver. smed p-pillerne i juli/august måned men så har der været en masse andre ting så har ikke kunne overskue det før nu...

Chancen for at den bliver positiv igen er vel ret lille ikke?

Anmeld

4. januar 2014

miss-cl

Jeg følger lige med, jeg havde selv to svage streger torsdag (3+5).
Og har testet negativ siden..
Har haft ondt i venstre side af mit underliv siden søndag (3+1).
Mens kom for fuld styrke idag, lørdag (4+0)

Anmeld

4. januar 2014

hl85

Øv altså hvordan kan det lade sig gøre med to streger og så mens. men ja så m vi op på hesten igen, så det nok en bio vi begge har haft. Men det er mega hårdt jeg har lært af det, aldrig teste før tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.