navn på postkasse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.309 visninger
24 svar
24 synes godt om
4. januar 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

jeg snakkede med postbuddet for nylig og han nævnte at det ville være godt hvis vi snart fik navn på postkassen, for det er jo ikke altid ham der kommer med post til os...

Problemet er at der ikke er meget plads på vores postkasse, så ved ikke hvad jeg skal skrive, for jeg kan ikke skrive "familien ~~~" for min kæreste, jeg har hvert sit efternavn og vores lille pige får et tredje...

Hvad har I andre med forskellige efternavne gjort?...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2014

Sander&Vitus-Mor

Ms.Sunshine skriver:

jeg snakkede med postbuddet for nylig og han nævnte at det ville være godt hvis vi snart fik navn på postkassen, for det er jo ikke altid ham der kommer med post til os...

Problemet er at der ikke er meget plads på vores postkasse, så ved ikke hvad jeg skal skrive, for jeg kan ikke skrive "familien ~~~" for min kæreste, jeg har hvert sit efternavn og vores lille pige får et tredje...

Hvad har I andre med forskellige efternavne gjort?...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. januar 2014

mogms

På vores står der
X & X X'sen

Så hvad med forbogstav og fuldt efternavn for hver person - er der plads til det?

Anmeld

4. januar 2014

Dianabk

VråJepsen skriver:

Virkelig god ide. Hvordan har i lavet det?

Anmeld

4. januar 2014

Ms.Momo

VråJepsen skriver:

smart... kunne være vi skulle sætte det der også... 

Anmeld

4. januar 2014

Ms.Momo

mogms skriver:

På vores står der
X & X X'sen

Så hvad med forbogstav og fuldt efternavn for hver person - er der plads til det?

sagen er at vi har lange efternavne... men jeg kunne jo ligesom VråJepsen sætte navnene på selve postkassen i stedet for på låget... 

Anmeld

4. januar 2014

Lene Unik

Vi har vores efternavne til at stå på selve postkassen, vi hedder heller ikke det samme.

Det er et krav at der skal så navn på postkassen, hvis ikke der gør, så kan posten finde på at returnere brevet/pakken. Det har jeg oplevet flere gang i webshoppen, at navn og adresse er korrekt, men hvis ikke det stemmer med hvad der står på postkassen, så bliver det ikke leveret.

Anmeld

4. januar 2014

Nessie

Vi havde kun vores efternavne på postkassen, købte nogle bogstaver og klistrede på selve kassen

Og som en anden skriver, så SKAL der være navn på postkasen, men du må selv om hvor det står, bare det er nemt at læse

Anmeld

4. januar 2014

Ms.Momo

Lene Unik skriver:

Vi har vores efternavne til at stå på selve postkassen, vi hedder heller ikke det samme.

Det er et krav at der skal så navn på postkassen, hvis ikke der gør, så kan posten finde på at returnere brevet/pakken. Det har jeg oplevet flere gang i webshoppen, at navn og adresse er korrekt, men hvis ikke det stemmer med hvad der står på postkassen, så bliver det ikke leveret.

vi har kun boet i denne lejlighed i nogle måneder... det er derfor vi ikke har fået det fikset endnu...

Anmeld

4. januar 2014

Ms.Momo

Nessie skriver:

Vi havde kun vores efternavne på postkassen, købte nogle bogstaver og klistrede på selve kassen

Og som en anden skriver, så SKAL der være navn på postkasen, men du må selv om hvor det står, bare det er nemt at læse

jeg ved godt at der skal navn på, men vi er næsten lige flyttet ind...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.