fornemmelse efter sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

437 visninger
6 svar
2 synes godt om
4. januar 2014

mogms

Når vi har været igang på lagnerne, så jeg nu et par gange bagefter har haft en fornemmelse i underlivet. Hvor jeg føler et stort tryk. Nogle gange er det ubehageligt.

Vi tipper selv på at det er når han har afleveret en stor ladning, men vi er ikke sikre.

Nogen der har prøvet det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2014

Miss P

mogms skriver:

Når vi har været igang på lagnerne, så jeg nu et par gange bagefter har haft en fornemmelse i underlivet. Hvor jeg føler et stort tryk. Nogle gange er det ubehageligt.

Vi tipper selv på at det er når han har afleveret en stor ladning, men vi er ikke sikre.

Den lidt ubehagelige fornemmelse har jeg også prøver.

lad os håbe det er vores vej ind i en positiv graviditet 

Anmeld

4. januar 2014

Bak

mogms skriver:

Det er ikke bare fordi, der er blevet "skubbet" lidt luft ind? Eller han har ramt livmoderen? Det lyder meget usandsynligt, at det skulle være mængden af sæd. Der er "masser" af plads til det…

Anmeld

4. januar 2014

mogms

Bak skriver:

Det er ikke bare fordi, der er blevet "skubbet" lidt luft ind? Eller han har ramt livmoderen? Det lyder meget usandsynligt, at det skulle være mængden af sæd. Der er "masser" af plads til det…

Luft kunne være en mulighed.

Hihi sæd var bare det eneste vi lige tænkte på

Anmeld

4. januar 2014

mogms

Miss J skriver:

Den lidt ubehagelige fornemmelse har jeg også prøver.

lad os håbe det er vores vej ind i en positiv graviditet 

Jeg har prøvet det en 2-3 gange nu, synes bare det var sært.

Men Jeps lad os håbe det er vejen til en graviditet

Anmeld

4. januar 2014

Zelinasmor

Det har jeg prøvet. Det viste sig jeg have blærebetændelse uden at have mærket noget til det. Måske det kan være det?

Anmeld

4. januar 2014

mogms

Zelinasmor skriver:

Det har jeg prøvet. Det viste sig jeg have blærebetændelse uden at have mærket noget til det. Måske det kan være det?

er blevet testet for blærebetændelse så mange her indenfor kort tid de var alle negativ.

Da jeg havde min SA var jeg meget øm et bestemt sted og det sted er nok der hvor jeg kan mærke denne underligfornemmelse stærkest. Det var mere over det hele før jeg blev gravid. Men det er vel ikke så underligt efter en SA.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.