Gaven til bygningskonstruktøren?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.907 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. januar 2014

Anonym trådstarter

Hej

Jeg skriver lige som anonym, ikke fordi i ikke må vide, hvem jeg er, men blot for, at min kæreste ikke kan søge denne tråd.

Han bliver færdig som bygningskonstruktør i uge 3 og jeg vil derfor gerne give ham en gave i den forbindelse. Men hvad filan finder jeg lige til ham? Han er allerede uddannet tømrer og har mange års erfaring bag sig = han har alt i værktøj.
Han skal ugen efter han er færdig, starte nyt job som entrepriseleder og tænker, at det kunne være fint med noget, der kan symbolisere det? Har i nogle ideer?

Knus Ayasmor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2014

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej

Jeg skriver lige som anonym, ikke fordi i ikke må vide, hvem jeg er, men blot for, at min kæreste ikke kan søge denne tråd.

Han bliver færdig som bygningskonstruktør i uge 3 og jeg vil derfor gerne give ham en gave i den forbindelse. Men hvad filan finder jeg lige til ham? Han er allerede uddannet tømrer og har mange års erfaring bag sig = han har alt i værktøj.
Han skal ugen efter han er færdig, starte nyt job som entrepriseleder og tænker, at det kunne være fint med noget, der kan symbolisere det? Har i nogle ideer?

Knus Ayasmor

Hiver den lige op igen

Anmeld

4. januar 2014

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
Anonym skriver:

Hiver den lige op igen

Hvad med et lækkert ur med en sød indgravering.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

5. januar 2014

Anonym trådstarter

Chrizta skriver:

Hvad med et lækkert ur med en sød indgravering.

Det var en sød idé. Manden har bare allerede 2 ure, så er lidt i tvivl om det ville blive brugt

Anmeld

5. januar 2014

Chrizta

Anonym skriver:

Hej

Knus Ayasmor

Går han med jakkesæt?

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

5. januar 2014

Anonym trådstarter

Chrizta skriver:

Går han med jakkesæt?

Ja Men har lige så lige købt et nyt i sommers i forbindelse med et bryllup.

Har overvejet om jeg skulle give en oplevelsespakke med noget hotelovernatning eller lign. Men ved ikke, hvornår vi skulle kunne komme afsted. Kan man så stadig booke?

Anmeld

5. januar 2014

Chrizta

Anonym skriver:

Ja Men har lige så lige købt et nyt i sommers i forbindelse med et bryllup.

Har overvejet om jeg skulle give en oplevelsespakke med noget hotelovernatning eller lign. Men ved ikke, hvornår vi skulle kunne komme afsted. Kan man så stadig booke?

Det ved jeg faktisk ikke, men måske du kan give et gavekort til det ønskede sted :-)

Hvis han går med jakkesæt, lån du jo købe noget dertil f.eks lommeur, slipsenål, manchetknapper, lommelærk.

Måske en lækker attachemappe til arbejdsbrug.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

5. januar 2014

Anonym trådstarter

Chrizta skriver:

Det ved jeg faktisk ikke, men måske du kan give et gavekort til det ønskede sted :-)

Hvis han går med jakkesæt, lån du jo købe noget dertil f.eks lommeur, slipsenål, manchetknapper, lommelærk.

Måske en lækker attachemappe til arbejdsbrug.

Tak for nogle rigtig gode ideer. Det vil jeg lige prøve at undersøge nærmere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.