Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Der er lige nogle flere billeder her
Der er lige nogle flere billeder her
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Åh håber så meget. Jeg ryster helt hehe. Vi har prøvet i 8 mdr nu og synes slet ikke man skal anstrenge sig for at se den.
Åh håber så meget. Jeg ryster helt hehe. Vi har prøvet i 8 mdr nu og synes slet ikke man skal anstrenge sig for at se den.
For at det er lykkes dag og den endelig er der.. 8 måneder er også forfærdelig lang tid at vente på en positiv test, så nu må den altså være positiv!
ES90 skriver: Der ér altså et eller andet, men synes bare ikke det ligner at der er farve i? Vi krydser fingre!
Der ér altså et eller andet, men synes bare ikke det ligner at der er farve i? Vi krydser fingre!
Anonym skriver: Kan i også se den eller er jeg blevet skør? Jeg er 4+0 idag.
Kan i også se den eller er jeg blevet skør? Jeg er 4+0 idag.
Jeg tror den er go nok hvis man gør den negativ ser den nemlig således ud :-) håber den er der
Elbæk skriver: For at det er lykkes dag og den endelig er der.. 8 måneder er også forfærdelig lang tid at vente på en positiv test, så nu må den altså være positiv!
Du er blevet skør
ej jeg kan desværre kun se 1 streg men ønsker da at det snart ændre sig
Jeg kan kun se 1 streg, men håber da at jeg tager fejl
stjernehimmel skriver: Jeg tror den er go nok hvis man gør den negativ ser den nemlig således ud :-) håber den er der
hautecouture skriver: Jeg kan kun se 1 streg, men håber da at jeg tager fejl
Pcokate skriver: Du er blevet skør ej jeg kan desværre kun se 1 streg men ønsker da at det snart ændre sig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128