SA idag og

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.194 visninger
15 svar
14 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. januar 2014

Anonym trådstarter

Jeg r opløst af gråd, manden fik venner på besøg og har efterladt mig alene på sofaen hele aften og Han er stadig ikke kommet ind

Jeg er så ked af det og jeg styrt bløder :-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2014

esioul

Anonym skriver:

Jeg r opløst af gråd, manden fik venner på besøg og har efterladt mig alene på sofaen hele aften og Han er stadig ikke kommet ind

Øv det lyder ikke rart :O(

Anmeld

3. januar 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Hold op, han tager da prisen som årets nar!!

Jeg må blankt erkende, at havde min mand efterladt mig helt alene i sådan en situation, så havde jeg forladt ham på stedet.
Respektløst, det er hvad det er.

Jeg håber du er ok! Det skal nok gå!

Anmeld

3. januar 2014

ESV

Undskyld men ved han du er ved at abortere jeres barn og vælger ikke at være der?

Anmeld

3. januar 2014

Anonym trådstarter

ES90 skriver:

Hold op, han tager da prisen som årets nar!!

Jeg må blankt erkende, at havde min mand efterladt mig helt alene i sådan en situation, så havde jeg forladt ham på stedet.
Respektløst, det er hvad det er.

Jeg håber du er ok! Det skal nok gå!

Jeg ved ik helt hva jeg skal tænke og føle. Jeg går konstant ind og kigger til vores børn der, heldigvis, sover sødt

Ved ik hvor jeg skal gøre af mig selv

Anmeld

3. januar 2014

tarkoflen

Stort kram til dig! Jeg håber godt nok ikke, at han er klar over, at du sidder helt alene og er ved at abortere jeres barn??

Har du ikke noget familie eller en veninde, du kan ringe til?

Anmeld

3. januar 2014

Anonym trådstarter

Han har vist det lige siden blødningen startede omkring middag og jeg styrt bløder stadig

Jeg vedik hvad jeg skal gære ved mig selv

Anmeld

3. januar 2014

Manna

Ikke særlig gennemtænkt af din mand.

Stort kram.

Håber du kan finde trøst i de guldklumper i allerede har.

Anmeld

3. januar 2014

cwl

Anonym skriver:

Åhh hvor jeg kender den følelse med at sidde alene med det.. Min mand var dog bare på arbejde (aftenvagt) og havde ikke muligheden for at være hos mig. Han ringede hjem og snakkede med mig og sagde at han ville ønske han kunne være hos mig.

Synes måske det er lidt tavligt og koldt af din mand, ikke og støtte dig i sådan en svær og hård tid.

Anmeld

3. januar 2014

tarkoflen

Anonym skriver:

Han har vist det lige siden blødningen startede omkring middag og jeg styrt bløder stadig

Jeg vedik hvad jeg skal gære ved mig selv

Så er jeg simpelthen nødt til at spørge, hvad der kan være så vigtigt, at du skal sidde alene, det er altså ikke fair af din mand! Jeg går ud fra, at han også ønskede sig det barn?

Stort kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.